بازی های زبان انگلیسی

معرفی بازی های زبان انگلیسی:رایگان و آنلاین

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

بازی‌ های زبان انگلیسی به یادگیری زبان انگلیسی کمک میکند. چه زبان آموزی باشید که روی قواعد و گرامر اولیه کار می‌کنید، یا معلمی که به افراد غیر بومی کمک می‌کنید، بازی‌ های زبان انگلیسی می‌توانند به شما کمک کنند.

هنگام کار بر روی مفاهیم زبان انگلیسی، دلسرد شدن آسان است. همانطور که میدانید در زبان انگلیسی تعدادی از کلمات و افعال از “قوانین” پیروی نمی کنند. اما فعالیت‌هایی مانند یادگیری بازی‌ های زبان انگلیسی ، بازی‌های مناسب کلاس درس، یا بازی‌های رومیزی – می‌توانند به این زبان پیچیده کمک کنند تا با تکرار و سرگرمی فراوان معنا پیدا کند.

در اینجا تعدادی از بازی های زبان انگلیسی که مفید هستند برای دانش آموزان آورده شده است!

معرفی بازی های زبان انگلیسی

 

1) Prodigy English(نابغه انگلیسی)

بازی های زبان انگلیسی: Prodigy English

مناسب برای: کلاس 1 تا 6

دانش‌آموزان شما می‌توانند دنیای فانتزی خود را بسازند و به سؤالات انگلیسی مطابق استانداردها با جدیدترین برنامه رایگان Prodigy پاسخ دهند. در بازی‌ های زبان انگلیسی دانش آموزان برای به دست آوردن انرژی مورد نیاز شخصیت بازی خود برای ساخت و ساخت آیتم های بازی، قافیه، لهجه، خواندن و املا را تمرین می کنند.

این سیستم پاداش سرگرم کننده آنها را در یادگیری زبان انگلیسی نگه می دارد در حالی که پیشرفت آنها را با ابزارهای رایگان پیگیری می کنید. گزارش های خود را جمع آوری کنید و برنامه درسی را تغییر دهید تا اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان شما در مسیر خود باقی می مانند.

شما حتی می توانید یک ارزیابی در بازی آنها ایجاد کنید! این یک روش جدید برای درگیر نگه داشتن زبان آموزان شما در حالی است که مهارت های زبان انگلیسی خود را چه در کلاس درس و چه در خانه تمرین می کنند.

2) Kahoot!

مناسب برای: مهد کودک تا کلاس 12

با Kahoot بازی های آنلاین یا بازی‌ های زبان انگلیسی کلاسی خود را بسازید. ایجاد یک بازی فقط چند دقیقه طول می کشد. سپس می توانید آن را به صورت زنده در کلاس درس یا از طریق ویدئو کنفرانس مدیریت کنید. و از آنجایی که شما در حال ساخت بازی هستید، می تواند هر موضوعی را که دوست دارید پوشش دهد – از گرامر گرفته تا درک مطلب.

بازی‌ های زبان انگلیسی خود را به عنوان تمرین خودسرانه به خانه بفرستید، یا کلاس درس خود را با یک رقابت زنده و زمان‌بندی شده هیجان‌انگیز نگه دارید. دانش آموزان می توانند به تنهایی یا به صورت گروهی بازی کنند، و شما می توانید تمام داده های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید تا مطمئن شوید که درس ها ثابت می مانند. کهوت! یک راه ساده برای آوردن بازی های قابل تنظیم به کلاس درس شما است.

3) PBS Kids

 

مناسب برای: نوجوانان

اگر دانش آموزان شما از طرفداران برنامه نویسی PBS Kids هستند، حتماً برنامه بازی PBS Kids را بررسی کنید. PBS طیف گسترده ای از بازی های خواندن و یادگیری انگلیسی را بر اساس محبوب ترین برنامه های خود ارائه می دهد.

با Super Why کلمات بسازید، خواندن را با Molly of Denali تمرین کنید یا با Pinkalicious داستان بسازید. از Sesame Street تا Wild Kratts، دانش‌آموزان شما می‌توانند بازی مورد علاقه‌شان را پیدا کنند تا به یادگیری ادامه دهند.

4) Scholastic Home Base

معرفی بازی های زبان انگلیسی

مناسب برای: مهد کودک تا کلاس 7

اگر به دنبال بازی های آنلاین بر اساس داستان های مورد علاقه دانش آموزان خود هستید، برنامه رایگان Scholastic را امتحان کنید. دانش‌آموزان می‌توانند به گزیده‌های کتاب گوش دهند یا بازی کنند و در عین حال با سایر خوانندگان جوان در فضایی تحت نظارت گپ بزنند.

بیش از 20 مینی بازی تک نفره و 8 بازی چند نفره پر از اکشن، پازل و استراتژی وجود دارد. دانش‌آموزان می‌توانند به دنیای Wings of Fire بپرند یا به عنوان عضوی از Babysitter’s Club یک ماموریت را تکمیل کنند. Home Base یک راه هیجان انگیز برای زنده کردن عناوین مورد علاقه آنها است.

بازی برای زبان آموزان انگلیسی

دو پسر به عنوان بخشی از یک فعالیت بازی انگلیسی، یک تکلیف خواندن را انجام می دهند.
زبان آموزان جدید انگلیسی اغلب با قوانین دشوار این زبان دست و پنجه نرم می کنند. استثناهای بسیار زیادی وجود دارد، و بسیاری از آنها به سادگی منطقی نیستند. استرس یادگیری را با این بازی های آموزشی برای زبان آموزان انگلیسی از بین ببرید.

5) Odd One Out

مناسب برای: مهد کودک تا کلاس 3

این یک فعالیت آنلاین یا کلاس درس ساده برای بهبود واژگان و درک دانش آموزان ELL شما است. از تصاویر استفاده کنید یا لیستی از پنج شی را با صدای بلند صحبت کنید. چهار مورد به یک دسته مشابه تعلق دارند و یکی نه. از دانش‌آموزان خود بخواهید که یکی را انتخاب کنند.

به عنوان مثال، می توانید این لیست را به دانش آموزان بدهید:

سگ
گربه
پرنده
قورباغه
شیر نر
همه حیوانات خانگی هستند به جز شیر، بنابراین عجیب است. اگر با دانش‌آموزان جوان بازی می‌کنید، این بازی احتمالاً باعث ایجاد مکالمات احمقانه می‌شود.

6) Jeopardy

عالی برای: کلاس 4 به بالا

همه عاشق Jeopardy از بین بازی‌ های زبان انگلیسی هستند! قبل از بازی، دسته بندی های خود را ایجاد کنید و چهار یا شش دسته را انتخاب کنید که ترکیبی از دستور زبان، یادگیری زبان انگلیسی و گزینه های سرگرم کننده به سبک سرگرمی هستند.

هر دسته را با امتیازهایی تنظیم کنید که به سختی افزایش می یابد. می‌توانید همه اینها را روی یک تخته سفید واقعی یا دیجیتالی بنویسید، سپس از دانش‌آموزانتان بخواهید مسیر خود را انتخاب کنند. در حین رفتن، سؤالات مربوطه را بپرسید و امتیاز دریافت کنید.

7) Crossword puzzles

بازی های زبان انگلیسی: Crossword puzzles

عالی برای: مهد کودک تا کلاس 12

این بازی را برای مجموعه عظیمی از بازی های جدول کلمات متقاطع، از آسان تا دشوار، بررسی کنید. برخی را می توانید چاپ کنید، برخی دیگر را می توانید در دستگاه های دانش آموزان خود تکمیل کنید. این یک راه چالش برانگیز برای تمرین کلمات انگلیسی و مفاهیم دستوری به روشی بازیگوش است.

8) Simon says

مناسب برای: مهد کودک تا کلاس 3

این بازی کلاسیک یک راه احمقانه برای آزمایش درک در هنگام سرگرمی است. کلمات اکشن، اعضای بدن، یا کلمات شیء روزمره همه را می توان در یک بازی Simon می گوید گنجاند.

دانش‌آموزان می‌توانند انگشتان پاهای خود را لمس کنند، مداد بگیرند یا روی یک پا بپرند و در حین تمرین مهارت‌های انگلیسی جدید خود فعال شوند.

بازی های املا و واژگان

دانش آموزان جوان در کلاس درس بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند.
تمرین املا و واژگان نیازی به کشش ندارد. دانش‌آموزان شما می‌توانند تکرار مورد نیاز خود را برای کمک به لغات جدید با بازی‌ های زبان انگلیسی در مورد کلمات سرگرم‌کننده که همه از آن لذت خواهید برد، دریافت کنند!

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.