راه های انگلیسی فکر کردن

مزیت راه های انگلیسی فکر کردن و ۷ روش برای آن

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

راه های انگلیسی فکر کردن به شما کمک میکند سریعتر بتوانید مهارت مکالمه خود را بهبود بخشید.

آیا تصمیم مهمی برای گرفتن دارید؟
آیا به این تصمیم به زبان انگلیسی فکر می کنید؟

در اینجا دلیلی است که باید این کار را انجام دهید، به علاوه هفت مرحله که دقیقا نحوه راه های انگلیسی فکر کردن را توضیح می دهیم.
در مورد آن تصمیم، به زبان مادری خود فکر نکنید، به جای آن به زبان انگلیسی فکر کنید! مطالعات نشان داده اند که فکر کردن به مسائل به زبان خارجی تصمیمات شما را بهتر و منطقی تر می کند.

وقتی به انگلیسی فکر می کنید، زبان را سریعتر یاد می گیرید و راحت تر صحبت می کنید. اگر در ذهن خود انگلیسی صحبت می کنید، مکالمه زبان انگلیسی و ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی برای شما راحت تر خواهد شد.

اهمیت یادگیری راه های انگلیسی فکر کردن

اهمیت یادگیری راه های انگلیسی فکر کردن

بسته به سطح خود، ممکن است ابتدا به آنچه می خواهید به زبان مادری خود بگویید فکر کنید و سپس آن را به انگلیسی ترجمه کنید. اما با استفاده از راه های انگلیسی فکر کردن، دیگر نیازی به ترجمه نخواهید داشت – که به شما کمک می کند به زبان تسلط بیشتری داشته باشید.

وقتی به زبان انگلیسی (بدون ترجمه) فکر می کنید، این به شما کمک می کند زبان را درک کنید. وقتی اطلاعات را جذب می کنید، به این معنی است که شما آن را به طور کامل می شناسید تا دیگر نیازی به فکر کردن در مورد آن نداشته باشید.

درک زبان انگلیسی به این معنی است که لازم نیست هر بار که صحبت می کنید گرامر و تلفظ را به خاطر بسپارید. علاوه بر این، تفکر به زبان انگلیسی یک راه عالی برای ساخت واژگان خود با استفاده از کلماتی است که قبلاً آموزش دیدید. دانستن بسیاری از کلمات ضروری است، اما دانستن کلماتی که روزانه از آنها استفاده خواهید کرد بسیار حیاتی است.

هفت مرحله ضروری وجود دارد که از طریق آنها می توانید راه های انگلیسی فکر کردن را یادبگیرید و قبل از صحبت کردن، ترجمه کلمات را متوقف کنید.

۷ روش برای: یادگیری راه های انگلیسی فکر کردن

7 روش برای: یادگیری راه های انگلیسی فکر کردن

۱) به هر چیزی که در اطراف شما است برچسب بزنید

اگر در اتاق خود نشسته اید، باید همه چیزهایی را که در آن مکان هستند، مانند کامپیوتر، کمد، تخت، پنجره و سایر چیزهایی که در اتاق خود پیدا می کنید، نام ببرید.
این تمرین فقط به خانه شما محدود نمی شود، بلکه هر جایی که می روید، باید همه چیز را در این مکان نام ببرید. دفتر، دانشگاه، مدرسه یا مکانی که در آن زبان انگلیسی را یاد می گیرید.

شما باید از همه چیزهای اطراف خود آگاه باشید و معنی آنها را در زبان انگلیسی بدانید.

مطالعه بیشتر: ۲۵عبارات مذاکره در انگلیسی

۲) به جملات ساده فکر کنید

جملات ساده ای را در ذهن خود تصور کنید، مانند “من گرسنه هستم”، “من خسته هستم” یا “در باز است، پنجره بسته است”. شما باید جملات ساده زیادی بسازید و آنها را به طور مداوم با خودتان تمرین کنید.

وقتی به هر مکان جدیدی می روید، به این تمرین ادامه دهید، که به شما کمک می کند جملات و کلمات زیادی را به خاطر بسپارید و این جملات و کلمات همیشه در ذهن شما وجود دارد.

تسلط به زبان انگلیسی فرصت های زیادی را برای شما در آینده باز می کند.

۳) با خودتان صحبت کنید

اکنون، بیایید به فکر کردن در مورد مکالمه بپردازیم. وقتی این کار را انجام می دهید، تصور می کنید که با شخص دیگری صحبت می کنید. شما سؤال می‌پرسید و در مورد پاسخ‌ها فکر می‌کنید. این یک راه عالی برای تمرین آنچه ممکن است در یک مکالمه واقعی بگویید و تمرین راه های انگلیسی فکر کردن است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک فرد خیالی از شما سوالی می پرسد، “نظر شما در مورد سخنرانی انگلیسی امروز چیست؟” چگونه پاسخ می دهید؟ مکالمه را تصور کنید و آن را در ذهن خود تمرین کنید. می توانید آن را با صدای بلند یا در سکوت انجام دهید.

۴) یکی از تنظیمات دستگاه یا برنامه را به انگلیسی تغییر دهید

چیزهای زیادی وجود دارد که روزانه در زندگی خود از آنها استفاده می کنید، مانند موبایل، فیس بوک، لیست خرید و تقویم.
هر روز یکی از این موارد را انتخاب کنید و تنظیمات را به انگلیسی تغییر دهید. شما باید عادت کنید که با آنها به زبان انگلیسی برخورد کنید و اگر در درک برخی از منوها یا کلمات مشکل دارید، آنها را ترجمه کنید تا معنای آنها را بفهمید.

۵) در مورد یک وضعیت به زبان انگلیسی فکر کنید

در مورد یک وضعیت به زبان انگلیسی فکر کنید

در طول روز، یکی از موقعیت ها یا فعالیت های خود را انتخاب کنید و به زبان انگلیسی در مورد آن فکر کنید. به عنوان مثال، امروز با دوستان خود ملاقات خواهید کرد.
به این وضعیت از A تا Z فکر کنید، اما به زبان انگلیسی. چه چیزی بپوشید، از چه وسیله نقلیه ای استفاده کنید، کجا با دوستان خود ملاقات کنید، و غیره. این تمرین را روزانه تکرار کنید و موقعیت های مختلف را انتخاب کنید.

۶) فعالیت های خود را برای یادگیری زبان پیگیری کنید

یکی دیگر از راه های انگلیسی فکر کردن این است که شما باید فعالیت های روزانه خود را در ارتباط با زبان انگلیسی پیگیری کنید. پیگیری مستمر به شما کمک می‌کند به پیشرفت خود ادامه دهید و به شما احساس موفقیت می‌دهد، بنابراین این کار را متوقف نکنید و آنچه را که به دست آورده‌اید دنبال کنید.

۷) خلاصه امروز

قبل از خواب، خلاصه ای از کارهایی که در روز انجام داده اید، تهیه کنید، مشروط بر اینکه این خلاصه به زبان انگلیسی باشد. تمام کارهایی که از ابتدای روز تا این لحظه در روز انجام داده اید را به یاد بیاورید.

بزرگترین چالش مقابله با ناامیدی ناشی از ناتوانی در بیان کامل خود است. نکته کلیدی مثبت اندیشی و با انگیزه ماندن است!

خلاصه ای از: راه های انگلیسی فکر کردن

• هر زمان که ممکن است همه چیز را به زبان انگلیسی انجام دهید.
• هر روز مدتی را صرف بهبود زبان انگلیسی خود کنید (روی مهارت های شنیداری و گفتاری تمرکز کنید).
• ترجمه بین انگلیسی و زبان مادری خود را متوقف کنید.
• قبل از صحبت کردن به زبان انگلیسی خیلی فکر کنید.
• از یک معلم انگلیسی استفاده کنید تا فعالیت‌هایی را که با شما انجام می‌دهید دنبال کند و به شما توصیه‌هایی برای بهبود سطح زبان شما بدهد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.