یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب+بهترین کانال ها

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

یوتیوب یکی از محبوب ترین راه های یادگیری است. یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب نیز راهی عالی برای یادگیری این زبان است. در واقع، آموزش‌های انگلیسی که در این پلتفرم یافت می‌شوند، کاملاً مکمل دوره‌های مرسوم انگلیسی هستند. با این حال، پیدا کردن راه خود از طریق تمام منابع موجود همیشه آسان نیست. به همین دلیل ما در این مطلب آن ها را برای شما مرتب کرده ایم. در این مقاله بهترین کانال های یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب را با توجه به سطح خود پیدا خواهید کرد.

1. Preply

کانال YouTube Preply دارای طیف گسترده ای از منابع یادگیری انگلیسی است، صرف نظر از اینکه در چه زمینه ای از زبان انگلیسی می خواهید یاد بگیرید یا در چه سطحی هستید می‌توانید ویدیوهای مربوط به همه چیز را از گرامر گرفته تا انگلیسی تجاری و همه چیز را به صورت رایگان تماشا کنید. معلمان Preply از YouTube برای به اشتراک گذاشتن دانش انگلیسی خود با شما اعلام آمادگی می کنند.

2. Bob the Canadian

اگر در سال 2021 در حال یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب هستید، احتمالاً از قبل با باب کانادایی آشنایت دارید. او یک معلم دبیرستان از تورنتو، کانادا است. ویدیوهای باب بیشتر به موقعیت های روزمره می پردازد. باب مکان‌ها، صحنه‌ها و مکالمات رایج را با استفاده از زبان انگلیسی ساده توصیف می‌کند و کلمات دشوار را در حین رفتن توضیح می‌دهد. او بینندگان خود را به ترکیبی عالی از مکان‌ها، از فروشگاه‌های سخت‌افزار گرفته تا هتل‌ها و بیمارستان‌ها برده است. لهجه باب بسیار واضح است و او فیلم های خود را زیرنویس می کند، بنابراین اکثر زبان آموزان در سطح متوسط آن را به راحتی درک می کنند.

3. با Mr. Duncan انگلیسی یاد بگیرید

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب:Mr. Duncan ا

یکی از کانال های برتر یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب آقای دانکن می باشد. او بیش از ده سال است که یک کانال موفق انگلیسی زبان YouTube را راه اندازی کرده است. کاتالوگ ویدیویی عظیم آقای دانکن تقریباً هر موضوعی را در دنیای انگلیسی بریتانیایی، از اصطلاحات، دستور زبان، و واژگان تخصصی پوشش می‌دهد. در چند ماه گذشته، او ایجاد درس های ویدیویی کوتاه را متوقف کرده است و به جای آن شروع به اجرای درس های پخش زنده رایگان سه بار در هفته کرده است.

یکی از ویژگی های برتر این کانال این است که برای پرسیدن سؤالات به صورت به موقع می توانید به راحتی هماهنگ شوید! اگر خواسته شما در بین موارد نبود همه ویدیوهای قدیمی‌تر او درباره جنبه‌های تخصصی‌تر زبان انگلیسی همچنان در دسترس هستند.
برخلاف باب کانادایی، آقای دانکن در ویدیوهای خود نقش یک شخصیت را بازی می کند. او اغلب کلمات را به شکلی اغراق آمیز اجرا می کند، تقریباً مانند مستر بین. ویدیوهای او کاملا بینندگان را سرگرم می کند اما سایر زبان آموزان ممکن است کانال جدی تری را ترجیح دهند.

4. BBC

BBC Learn English قطعا حرفه ای ترین کانال یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب است. این کانال سرویسی است که توسط دولت بریتانیا اداره می شود و هر ویدیو توسط یک تیم کامل از متخصصان تولید شده است.

این کانال علاوه بر اینکه بسیار خوب سازماندهی شده نکات و مطالب بسیار زیادی برای همه ارائه می دهد. به عنوان مثال یک لیست پخش برای یادگیری زبان انگلیسی با اخبار اخیر، دیگری برای کامل کردن لهجه و لیست دیگری برای آماده شدن برای آزمون های انگلیسی وجود دارد. ویدئوها به طور قابل توجهی واضح و مدت زمان آن ها کوتاه هستند. اگر شما یکی از افراد جدی هستید که کانال آقای دانکن را بیش از حد کودکانه می‌دانید، بی‌بی‌سی Learn English قطعاً یک انتخاب و منبع عالی برای شماست.

5. EnglishClass101

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب:Mr. Duncan ا

EnglishClass101 علاوه بر این که کانالی برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب است، کانالی برای ترویج آموزش زبان انگلیسی مبتدی و به صورت آنلاین تعاملی انگلیسی طراحی شده که در EnglishClass101.com به فروش می رسد. با این حال، اگر مشکلی در زمینه فروش ندارید، خود ویدیوها یک منبع یادگیری عالی هستند. همه آن ها چه در حالتی که دوره را خریداری کنید یا نه کاملاً رایگان هستند. از ویژگی های این کانال می توان به توضیح قواعد گرامری و عبارات رایج خوب آن اشاره کرد.

چرا کانال های یوتیوب ابزار ارزشمندی در یادگیری زبان انگلیسی هستند؟

دانش تخصصی قبلاً چیز کمیاب و گران قیمت بود، اما یوتیوب این را به طرز چشمگیری تغییر داده است. بسیار ساده است که ارزش آموزشی این پلتفرم را نادیده بگیریم. چرا که ویدیوهای سرگرم کننده و بی فایده زیادی در دسترس است.

دلایل استفاده از یوتیوب جهت یادگیری زبان انگلیسی

در اینجا دلایلی وجود دارد که باید از منابع انگلیسی زبانی که YouTube ارائه می دهند نهایت استفاده را ببرید.

1. می توانید ویدیوهای کوتاهی را پیدا کنید:

تا دقیقاً اطلاعات مورد نیاز خود شما را آموزش دهد: یوتیوب یک پایگاه داده بسیار مرتب شده است. می توانید موضوعات بسیار خاص و را جستجو کنید و در نهایت می توانید ویدیوی مرتبط با اطلاعاتی که به دنبال آن بودید را پیدا کنید. سازندگان می‌دانند که هیچ‌کس ویدیوها را بیش از پانزده دقیقه تماشا نمی‌کند، بنابراین این ویدیوها کوتاه و دقیق خواهد بود.

2. یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب مزیتی باورنکردنی برای زبان آموزان است:

قبل از به وجود آمدن یوتیوب، اگر می‌خواستید زبان انگلیسی را با ویدیوها یاد بگیرید، باید یک دی‌وی‌دی درباره یادگیری زبان انگلیسی خریداری می کردید و برای یافتن بخش‌هایی که به شما مرتبط هستند، جست و جوی زیادی انجام می دادید. اکنون، می‌توانیم در YouTube دقیقاً مهارت‌هایی را که باید توسعه دهیم جستجو کنیم؛ چه واژگان انگلیسی مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما یا افعال نامنظم در زمان گذشته ساده. که این ویژگی یک مزیت خوب برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب است.

3. می توانید سرعت آن ها را کم کنید:

مزیت دیگر یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب دارد این است که می توان سرعت ویدیو را کم کرد. انگلیسی زبانان بومی سریع صحبت می کنند. این امر می تواند یک ناامیدی بزرگ در هنگام تلاش برای بهبود مهارت های لیسینیگ شما باشد. به جای سرعت کامل، فیلم را با سرعت 75 درصد تماشا کنید و از اینکه چقدر بیشتر می فهمید شگفت زده خواهید شد. تنظیمات در یوتیوب امکان انجام این کار را با تک تک ویدیوها فراهم می کند.

4. مزیت دیگری که برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب فراهم شده:

این است این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد زیرنویس‌ها را به ویدیوها اضافه کنند کاری که اکثر کانال‌های زبان انجام می‌دهند. زبان آموزان معمولا درک انگلیسی نوشتاری را آسان تر از انگلیسی گفتاری می دانند، بنابراین خواندن یک درس همراه با YouTube می تواند بسیار مفید باشد.

5. آن ها به مواد درسی شما جان می بخشند:

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب می تواند بسیار رضایت بخش باشد. چرا که زندگی شما را به روی تجربیات، فرصت ها و دوستان جدید در سراسر جهان باز کند. اما مطالعه کردن هر روزه چنین احساسی در شما به وجود نمی آورد. گاهی اوقات زبان آموزن آرزو می کنند که ای کاش کار دیگری انجام می دادند. بسیار مهم است که از مطالعه زبان انگلیسی خیلی خسته نشوید وگرنه وسوسه می شوید که آن را رها کنید! یوتیوب یک ابزار عالی برای زمانی است که یادگیری کسل کننده می شود. به عنوان مثال اگر مجموعه ای از واژگان یا یک قاعده گرامری را نمی فهمید، این پلتفرم می تواند کمک کند که اطلاعات را به شیوه ای متفاوت ببینید.

به عنوان سخن آخر تنها نقطه ضعف یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب این است که ویدیوها (معمولاً) نمی توانند پاسخ دهند. دیر یا زود، برای پیشرفت واقعی به یک شریک گفتگو نیاز پیدا خواهید کرد. اما شما می توانید با یک معلم دروس 1 به 1 بگیرید، و تمام مهارت‌هایی را که آموخته‌اید در عمل به کار ببرید. ساعات خودآموزی در یوتیوب و بازخورد به موقع یک معلم آنلاین ترکیبی قدرتمند است. پیشنهاد ما به شما این است که هر دو را امتحان کنید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.