40 تا از آخرین اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

در اینستاگرام دنبال کنندگان واقعی بیشتری می خواهید؟

اگر به صورت حرفه‌ای با رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنید، باید بدانید اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی به چه معناست زیرا باید بدانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید، اولویت را بر آموزش مداوم و یادگیری بهترین راه برای استفاده از اینستاگرام بگذارید. یکی از راه‌های خوب برای انجام این کار این است که مطمئن شوید می‌توانید اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی را تعریف کنید به یادگیری زبان انگلیسی بپدازید تا بتوانید آن را عملی کنید. چه یک تازه‌ کار اینستاگرامی باشید که سعی می‌ کنید زبان مرموز رسانه‌ های اجتماعی را بیابید (که اصلا اشکالی ندارد!) یا یک حرفه‌ ای قدیمی که آماده یادگیری چیزهای جدید هستید، این واژه‌ نامه اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی برای شما مناسب است.

رشد فالوور در اینستاگرام

شماره 1- Followers

کاربران اینستاگرام که اکانت شما را دنبال می کنند.

هنگامی که یک پروفایل اینستاگرام ایجاد می کنید، مردم می توانند شما را دنبال کنند. می توانید تعداد فالوورهای خود را در بالای پروفایل اینستاگرام خود مشاهده کنید. دنبال کنندگان شما پست های شما را در بخش خبری خود خواهند دید.

شماره 2- کا (k) به چه معناست؟

کا در اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی

برای ساده کردن و کوتاه کردن عدد 1000 از حرف K در زبان انگلیسی استفاده می کنیم. و در اینستاگرام به هرهزار نفر دنبال کننده، K1 فالوور میگوییم.

شماره 3- نرخ رشد فالوور (Follower Growth Rate)

درصد فالوورهای جدیدی که یک حساب به دست می آورد.

نرخ رشد فالوور شما به سادگی راهی برای پیگیری تعداد فالوورهای جدیدی است که در یک بازه زمانی خاص دریافت می کنید. می توانید این نرخ رشد را با مقایسه تعداد فالوورهای جدید (یعنی 200 نفر در هفته گذشته) با تعداد فالوورهای موجود پیدا کنید. این آمار می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که آیا کار خوبی برای جذب کاربران جدید انجام می دهید (که باید فعالانه روی آن کار کنید).

شماره 4- Organic Reach

تعداد کاربران منحصر به فردی که بدون دنبال کردن تبلیغات پولی، محتوای شما را پیدا کرده و مشاهده می‌کنند.

دسترسی ارگانیک شما شامل افرادی است که صفحه شما را به تنهایی، از یک صفحه وب یا از طریق دوستان پیدا می کنند. برای کسب و کارهای کوچکی که بودجه لازم برای ایجاد یک تبلیغ را ندارند، تمرکز بر دسترسی ارگانیک می تواند یک استراتژی عالی باشد. در این صورت شما با تولید محتوای مورد نیاز کاربران خود، رشد طبیعی خواهید کرد.

شماره 5- بیوگرافی (Bio)

بیو در اینستاگرام

بیو اینستاگرام بخشی از متن زیر نام کاربری است که در آن می‌توانید اطلاعات برند خود را فهرست کنید.

بیو اینستاگرام شما مکانی عالی برای توضیح اندکی در مورد شرکت شما و کارهایی است که انجام می دهد. اغلب، این معرفی مختصر اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به نمایه شما می بینند، بنابراین مهم است.

شماره 6- (Handle)

IG handle اصطلاح دیگری برای نام کاربری است – نامی که در اینستاگرام برای تعریف یک پروفایل خاص استفاده می شود.

در نمایه شما، دستگیره اینستاگرام شما در بالای صفحه با حروف مشکی دیده می شود. وقتی در اینستاگرام ثبت نام می کنید، انتخاب نام کاربری یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. گاهی اوقات نام کاربری اینستاگرام یک نام یا کسب و کار واقعی است، در حالی که برخی اوقات نام کاربری به نام واقعی شخص مربوط نمی شود.

شماره 7- اعلان (Notifications)

هشدارهایی که فعالیت جدید دوستان شما را در رسانه های اجتماعی را اعلام می کنند.

اعلان‌ها شما را در مورد تعداد لایک‌ها و نظراتی که پست‌هایتان دریافت کرده‌اند، به‌علاوه هر جایی که کسی به شما اشاره کرده است، به‌روز می‌کند. وقتی اعلان دریافت می‌کنید، پاسخ سریع به پیام‌ها و نظرات بسیار مهم است – که باعث افزایش تعامل می‌شود.

اگر به تنظیمات خود بروید و روی «اعلان‌ها» کلیک کنید، می‌توانید اعلان‌ها را برای صفحه خود روشن و خاموش کنید.

شماره 8- پیام مستقیم(Direct Message)

پیام خصوصی بین دو نفر یا گروهی از افراد که جز با دعوت نمی توان آن را مشاهده کرد.

DM اینستاگرام پیام های خصوصی بین کاربران دعوت شده است. DM برای نرخ تعامل شما اعمال نمی شود، اما آنها روشی عالی برای ایجاد تعامل و اعتماد با فالوورهای شما هستند. مکالمات از طریق DM می تواند باعث شود کاربران احتمال بیشتری داشته باشند که پست های دیگر شما را ببینند. پاسخ به استوری های اینستاگرام شما نیز از طریق پیام مستقیم به شما می رسد.

پست در اینستاگرام

شماره 9- الگوریتم (Algorithm)

الگوریتم اینستاگرام ترتیبی را که کاربران پست‌ها را در فید خود مشاهده می‌کنند، تعیین می‌کند.

شماره 10- پست (POST)

پست: اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی
پست یک محتوای رسانه اجتماعی است که در نمایه یا پروفایل اکانت منتشر می‌شود.

شماره 11- گالری (Gallery)

روشی برای اشتراک گذاری حداکثر 10 عکس در یک پست.

هنگامی که یک “گالری” اینستاگرام را پست می کنید، یک پست با چندین عکس و/یا ویدیو ایجاد می کنید. فالوورهای شما می توانند تصاویر را با انگشت خود بکشند.

شماره 12- عنوان (Caption)

توضیح مختصری که در زیر عکس ظاهر می شود.

کپشن های اینستاگرام ممکن است شامل یک فراخوان برای اقدام، یک نقل قول خنده دار یا توضیح داستان پشت تصویر باشد. کپشن ها نیز محل هشتگ ها هستند. آنها تقریباً 2000 کاراکتر طول دارند، بنابراین اگر بخواهید می توانید تعداد زیادی کاراکتر را در آنها جا دهید.

شماره 13- برچسب بزنید (Tag)

برای پیوست کردن نام کاربری شخصی به یک پست.

اصطلاح “تگ” به طور کلی به تگ کردن مستقیم شخصی در یک پست اینستاگرام – یعنی نام کاربری او در عکس نشان داده می شود – به جای ذکر کردن آنها در بخش کپشن، اشاره دارد. هنگامی که شخصی را در یک پست تگ می کنید، عکس پست شده در قسمت مشخص شده در صفحه او نمایش داده می شود.

شماره 14- ایموجی یا شکلک (EMOJI)

ایموجی همان شکلک های مختلفی هستند و امروزه برای ما به شکلک های آشنایی تبدیل شده اند. ما برای بیان احساسات و عواطف خود در کنار پیام متنی یا بدون هیچ متنی از ایموجی ها استفاده می کنیم. اغلب استفاده از ایموجی ها میتواند در انتقال لحن پیام به مخاطب تاثیرگزار باشد.

شماره 15- پسندیدن (Like)

لایک یک پست در اصطلاحات اینستاگرام
برای تأیید یک پست، روی دکمه قلب ضربه بزنید.

لایک کردن یک پست مانند دو بار ضربه زدن به آن است. شما تصدیق می‌کنید که پست را می‌بینید و از آن قدردانی می‌کنید، و هرکسی که آن را پست کرده است اعلانی دریافت می‌کند که آن را دوست داشته‌اید.

شماره 16- دو تا ضربه ی آهسته بزن (Double Tap)

لایک کردن یک پست

اصطلاح دوبار ضربه زدن یا دوبار ضربه زدن به سادگی روش دیگری برای اشاره به “لایک کردن” یک پست است، زیرا دوبار ضربه زدن به یک تصویر در اینستاگرام روشی برای لایک کردن آن است. دعوت از مردم برای دو بار ضربه زدن روی عکسی که پست کرده‌اید، روشی برای افزایش تعامل است.

شماره 17- هشتگ ها (Hashtags)

هشتگ و کاربرد آن در اصطلاحات اینستاگرامی
یک کلمه یا عبارت با علامت # در جلو قرار داده شده و آن را قابل جستجو می کند.

وقتی نماد (#) را تایپ می کنید و بلافاصله پس از آن کلمه یا عبارتی را اضافه می کنید، این یک هشتگ است. هشتگ‌ها برچسب‌های قابل جستجو و راهی برای دسته‌بندی پست‌ها هستند، بنابراین استفاده از کلمات کلیدی مرتبط که به افراد بیشتری کمک می‌کند شما را پیدا کنند بسیار مهم است. با اضافه کردن هشتگ مرتبط با پست خود برای فردی که هشتگ مورد نظر را جستوجو کند پست شما هم نمایش داده میشود و باعث افزایش بازدید پست شما خواهد شد.

شماره 18- هشتگ های مارک دار (Branded hashtags)

هشتگ هایی که منحصر به یک برند هستند و اغلب از نام شرکت استفاده می کنند.

شماره 19- برچسب های جغرافیایی (Geotags)

مکان برچسب گذاری شده پست.

وقتی پست خود را برچسب جغرافیایی می‌زنید، یک مکان را انتخاب می‌کنید و آن مکان درست زیر نام حساب شما نشان داده می‌شود. برچسب گذاری جغرافیایی پست ها راه خوبی است که به افراد بیشتری کمک کنید آنها را پیدا کنند.

شماره 20- برچسب های محصول (Product Tags)

تگ تصویری که به کاربران امکان مشاهده یک محصول را می دهد.

هنگام آپلود عکس، می‌توانید با انتخاب برچسب محصول، پست‌های قابل خرید در اینستاگرام ایجاد کنید – این فرآیند درست مانند برچسب زدن یک شخص عمل می‌کند. سپس بینندگان پست می توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد محصول، روی برچسب های محصول ضربه زده و آن را از فروشگاه آنلاین شما خریداری کنند. (توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد، محصولات باید در فروشگاه Shopify و کاتالوگ فیس بوک شما در دسترس باشند.)

شماره 21- صفحه جستوجو (Explore Page)

بخشی از اینستاگرام که پست ها را به شما توصیه می کند.

صفحه اکسپلور را می‌توانید در زیر برگه جستجو پیدا کنید و مجموعه‌ای از پست‌های تازه را برای هر کاربر بر اساس نوع پست‌هایی که معمولاً با آن‌ها تعامل دارید ارائه می‌دهد. از نقطه نظر تجاری، صفحه اکسپلور می‌تواند بسیار مفید باشد – اگر پست‌های شما دارای برچسب‌های لوکیشن هستند و تعامل زیادی دارند، ممکن است برای برخی از کاربران در آن صفحه ظاهر شوند و در معرض دید بیشتری قرار بگیرند.

شماره 22- وایرال (Viral)

معنی اصطلاح وایرال “ویروسی” شدن است و زمانی این اتفاق می افتد که یک پست خاص تعداد دفعات زیادی در فضای مجازی منتقل شود از آن جایی که پخش شدن بیش از اندازه هر محتوایی مشخصه ویروسی شدن است این محتوا مانند یک ویروس در اینترنت منتشر میشود و اصطلاح وایرال به آن گفته میشود.

شماره 23- بایگانی(Archive)

با آموزش زبان انگلیسی از پایه میتوانید معنی بعضی واژه ها را در انگلیسی یاد بگیرید و متوجه میشوید Archive به معنی بایگانی کردن است. در اصطلاحات اینستاگرام یعنی مخفی کردن پست های قدیمی بدون حذف آنها.

با “بایگانی” یک پست، می توانید یک پست قدیمی خود را بدون حذف آن از صفحه خود حذف کنید. با ضربه زدن روی ” Archive” (که در زیر سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه شما یافت می شود) می توانید پست بایگانی شده را مشاهده کنید، اما هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ببیند.

شماره 24- سیو (SAVE)

سیو یک پست در اینستاگرام
در اینستاگرام تمام پست هایی که منتشر میشوند و شما میبینید قابلیت سیو شدن دارد. به این معنی که اگر آموزش یا پست با هر محتوایی که دوست داشتید بعدا آن را داشته باشید را سیو میکیند و به این صورت به راحتی از بین پوشه های خود آن پست سیو شده را پیدا میکنید. سیو کردن پست‌ها برای پیجی که محتوا را تولید و متشر کرده امتیاز مثبت.

استوری در اینستاگرام

شماره 25- Stories

یکی از پرطرفدار ترین اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی استوری یا داستان ها هستند در واقع آن ها پست های بیست و چهار ساعته در نوار بالای صفحه اینستاگرام شما. استوری ها می توانند عکس یا فیلم باشند. آنها در نوار بالای صفحه اینستاگرام ظاهر می شوند و بعد از تموم شدن 24 ساعت قابلیت دیدن برای مخاطبان شما را ندارند، مگر اینکه استوری های خود را به عنوان برگزیده یا هایلایت ذخیره کنید.

شماره 26- Highlights

اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی:هایلایت استوری
استوری های ذخیره شده شما در پروفایل اینستاگرام.

در پروفایل اینستاگرام شما، بین بخش پروفایل و دکمه «دنبال کردن»، بخشی برای هایلایت استوری ها وجود دارد. می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی را که در استوری‌های خود پست کرده‌اید در این قسمت ذخیره کنید.

شماره 27- بومرنگ (Boomerang)

یک ویدیوی کوتاه که به صورت حلقه‌ای به عقب و جلو می‌رود.

بومرنگ‌ها که اغلب در استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌شوند و بخش مورد علاقه کاربران اینستاگرام است، ویدیوهای کوتاهی هستند که به طور مداوم و تکراری پخش می‌شوند (شبیه به یک گیف).

شماره 28- لایو اینستاگرام (Instagram Live)

یکی از زنده ترین اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی لایو است که یک ویدیوی زنده برای تماشای دنبال کنندگان شما می باشد.

با Instagram Live می‌توانید یک ویدیو را به صورت زنده پخش کنید و سپس آن را دانلود کنید و برای بعد ذخیره کنید. ویدیوهای زنده راه خوبی برای ارتباط بیشتر با فالوورها و به روز نگه داشتن آنها است.

شماره 29- نظرسنجی ها (Polls)

یک سوال چند گزینه ای در استوری اینستاگرام شما.

برای تعامل با بینندگان می‌توانید در استوری اینستاگرام خود نظرسنجی ایجاد کنید. آنها سرگرم کننده و مؤثر هستند زیرا همه تعاملات در Stories برای بینندگان قابل مشاهده نیست، اما نتایج یک نظرسنجی قابل مشاهده است.

شماره 30- فیلتر(Filter)

یک ویژگی ویرایشی که رنگ های یک تصویر را افزایش می دهد.

فیلترها برای افزودن یک «حالت» خاص به یک تصویر استفاده می‌شوند و اینستاگرام چندین فیلتر داخلی دارد که می‌توانید هنگام ارسال یک عکس در برنامه، از بین آن‌ها انتخاب کنید. به کمک فیلتر ها میتوانید تصاویر یا ویدئوهای جالب و توجه برانگیزی تولید کنید.

شماره 31- Exits

تعداد افرادی که استوری شما را ترک کردند.

Exits به تعداد افرادی اطلاق می‌شود که بدون تماشای استوری اینستاگرام شما، یا با پرش به استوری شخص بعدی، بازگشت به صفحه شخصی خود یا بستن کامل اینستاگرام، استوری اینستاگرام شما را ترک کرده‌اند.

شماره 32- IGTV

شماره 32. IGTV

یکی از اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی، سرویس ویدیویی که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای طولانی تر (تا یک ساعت) را آپلود کنند.

IGTV که اغلب پاسخ اینستاگرام به یوتیوب نامیده می‌شود، یک سرویس ویدیویی است که به ویدیوهای حداکثر 15 دقیقه (یا حداکثر یک ساعت برای حساب‌هایی با فالوورهای بیشتر) اجازه می‌دهد. می توانید با ضربه زدن بر روی تلویزیون کوچک در گوشه سمت راست بالای فید اینستاگرام خود به IGTV دسترسی داشته باشید.

شماره 33- IG

واژه نامه اصطلاحات اینستاگرام: نماد اینستاگرام

مخفف اینستاگرام.

IG به سادگی مخفف اینستاگرام است و کاربران اینستاگرام گاهی اوقات IGers نامیده می شوند. البته تو ایران کمتر کاربرد دارد و کمتر در مورد این واژه شنیدیم.

شماره 34- بلاگر(BLOGGER)

“بلاگر” به طور کلی به فردی که در وبلاگ می‌نویسد، گویند. در اینستاگرام به افرادی که در یک حوزه خاص مثل آشپزی، سبک زندگی، روانشناسی و… مطلب مینویسد بلاگر می گوییم.

شماره 35- اینفلوئنسر(Influencer)

اینفلوئنسرها یا تاثیرگزارن در شبکه های اجتماعی به خاطر داشتن مخاطبان زیاد، محتوایی که تولید میکنند به تعداد بالا دیده میشود و مورد توجه تعداد زیادی از مردم قرار می گیرد.

یک اینفلوئنسر محتوای جذابی را برای پایگاه فالوور خود ایجاد می کند. بیشتر اینفلوئنسرها در یک حوزه خاص مانند تناسب اندام یا زیبایی متمرکز هستند. به طور کلی، اینفلوئنسرها بیش از 10 هزار دنبال کننده دارند.

شماره 36- اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

شکلی از بازاریابی رسانه های اجتماعی که در آن تأثیرگذاران محصولات یا خدمات را تبلیغ می کنند.

شرکت‌ها اغلب با اینفلوئنسرها شریک می‌شوند و اینفلوئنسرها محصول یا خدماتی را در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند تا فالوورهای آن شخص درباره شرکت یاد بگیرند.

شماره 37- سوشال مدیا (SOCIAL MEDIA)

در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام از تبلیغات هدفمندی استفاده می‌شود تا جامعه هدف مشخصی را تحت تاثیر قرار دهند. به این مدل تبلیغات تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یا سوشال مدیا گفته میشود.

بررسی های آماری در اینستاگرام

شماره 38- Insights

واژه نامه اصطلاحات اینستاگرام: آمار بازدید پست
بخشی از آمار که به شما کمک می کند در مورد مخاطبان، محتوای خود و نحوه عملکرد آن اطلاعات کسب کنید.

Instagram Insights به شما کمک می‌کند ببینید پست‌هایتان به کجا می‌رود، مردم چگونه آن‌ها را کشف می‌کنند، و حتی جزئیات کوچکی مانند زمانی از روز که بیشترین افراد با محتوای شما تعامل دارند. این بینش می تواند به استراتژی محتوای شما کمک کند تا تمرکز بیشتری داشته باشد.

شماره 39- برنامه ریزی(Scheduling)

همچنین Scheduling یکی دیگر از اصطلاحات اینستاگرامی به انگلیسی است و به شما این امکان را میدهد محتوای اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار در زمان مشخصی منتشر شود.

اینستاگرام روش برنامه ریزی درون برنامه ای ندارد، اما می توانید از ابزارهای شخص ثالث مانند Hootsuite یا Later برای زمان بندی پست های خود استفاده کنید. این می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند تا از طریق ثبات فالوورهای بیشتری بسازید.

شماره 40- برداشت ها (Impressions)

تعداد کل دفعاتی که پست شما مشاهده شده است.

برداشت‌ها کمی پیچیده‌تر هستند، زیرا می‌توانند چندین بار در هر کاربر رخ دهند. دسترسی اندازه گیری می کند که چند کاربر منحصر به فرد پست شما را دیده اند. برداشت ها تعداد کل دفعاتی که پست دیده شده است را محاسبه می کند. این بدان معناست که یک نفر می تواند سه بار به پست شما نگاه کند، در نتیجه یک عدد به کل دسترسی شما و سه عدد به برداشت های شما اضافه می شود.

شماره 41- Engagement

شماره 41.Engagement

تعامل با کاربران در شبکه های اجتماعی.

این یکی بسیار ساده است – به افراد در تعامل با یکدیگر در رسانه های اجتماعی اشاره دارد. این تعاملات چیزی است که رسانه های اجتماعی را اجتماعی می کند. برای مثال، پاسخ دادن به نظرات و انجام پرسش و پاسخ لایو اینستاگرام، روش‌هایی برای تعامل با مخاطبان شما هستند.

شماره 42- نرخ تعامل (Engagement Rate)

تعداد لایک ها و نظرات دریافت شده در یک پست تقسیم بر تعداد فالوورها.

یافتن نرخ تعامل اینستاگرام شما کمی ریاضی می خواهد، اما واقعاً چندان سخت نیست. برای اینکار باید تعداد لایک ها و تعداد نظرات(کامنت ها) را با هم جمع بزنید و بر تعداد فالور های پیج تقسیم کنید. از نرخ تعامل میتوانید برای سنجش میزان جذابیت محتوا برای مخاطبان پیج مورد نظر استفاده کنید. این معیار در اینفلوئنسرمارکتینگ اهمیت بالایی دارد.

برای یادگیری اصطلاحات بیشتر به kicksta مراجعه کنید.

کاربرد یادگیری زبان انگلیسی در اینستاگرام

در دنیای امروز شما برای انجام کارهای شخصی خود نیاز دارید با دنیای کامپیوتر و تلفن همراه و همچنین اینترنت آشنا باشید. اینستاگرام نیز یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار و پر کاربرد در دنیای امروز است. شما باید توجه کنید برای استفاده از این امکانات نیاز دارید که با زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی آشنا باشید، همچنین به مکالمه زبان انگلیسی بپردازید تا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بتوانبد تعامل کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز میتوانید با خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی اساطیر شروع کنید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.