بهترین استاید آیلتس

بهترین اساتید آیلتس+ 9 تا از معیارهای مهم

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

بهترین اساتید آیلتس یا بدترین آن ها را بر اساس شخصیت و سبک های یادگیری زبان انگلیسی ترجیحی زبان آموزان قضاوت میشوند. پس چه چیزی باعث می شود یک مدرس زبان آیلتس خوب باشد؟ اولین و مهمترین کیفیت یک مدرس آیلتس تعادل بین زمان مکالمه و زمان گوش دادن است. زبان آموز باید فرصتی برای تمرین و نشان دادن آنچه که یاد گرفته است داشته باشد و نه تنها در ماژول های گفتاری، بلکه در نوشتن، خواندن و گوش دادن. در این مقاله معیارهای لازم برای انتخاب بهترین اساتید آیلتس شما معرفی خواهیم کرد تا با یک انتخاب صحیح در آزمون موفق ظاهر شوید.

مفید است: ویژگی های استاد برتر زبان انگلیسی+ معرفی ۳ استاد

ویژگی های یک مدرس خوب

ویژگی های یک مدرس خوب

به طور کلی ویژگی ها و خصوصیات بهترین اساتید آیلتس را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

1) موضوع را می داند.

• به طور مرتب کتاب ها و مجلات حرفه ای در این زمینه را مطالعه می کند.
• فایل های به روز را نگهداری می کند.
• کلاس‌ها، آموزش های ضمن خدمت و فرصت‌های دیگر برای یادگیری در مورد موضوع را می‌گذراند.

2) آمادگی برای کلاس

• یک طرح کلی برای سال دارد.
• برنامه هفتگی کلاس را آماده می کند.
• زمانی را برای آماده سازی اختصاص می دهد.
• به طور دوره ای استفاده از زمان کلاس را ارزیابی می کند.
• از موضوعات بی ربط و دور شدن از موضوع (نشان دهنده عدم آمادگی) اجتناب می کند.

3) مهارت های آموزشی عالی را کسب کرده و حفظ می کند.

• ایده ها را به وضوح توضیح می دهد.
• از معلمان همکار می خواهد که پیشنهاداتی ارائه دهند.
• ایده های خود را با معلمان دیگر عوض می کند.
• در سمینارها یا کلاس های آموزش تکنیک ها شرکت می کند.
• موضوع را جالب می کند.

4) ارتباط خوبی با دانش آموزان دارد.

• برای همه زبان آموزان صرف نظر از هوش یا طبقه اجتماعی، مودب و منصف است.
• از طعنه یا تحقیر اجتناب می کند.
• سعی نمی کند رابطه دوستانه برقرار کند، اما فاصله حرفه ای مناسب را حفظ می کند.

مطالعه بیشتر: بهترین سن آموزش زبان انگلیسی

گام های انتخاب بهترین اساتید آیلتس

گام های انتخاب بهترین اساتید آیلتس

1) سنجش سابقه کاری

هنگام انتخاب بهترین اساتید آیلتس ابتدا باید سابقه کاری آن استاد را پیدا کنید و از استاد بخواهید درباره سابقه کاری خود توضیحات لازم را به شما ارائه دهد و نمرات زبان آموزان قبلیش را در اختیار شما قرار دهد.

2) مدرک

همان طور که می دانید بسیاری از زبان آموزان به دنبال بهترین اساتید آیلتس هستند که زبان آموزان آن ها نمره بالایی در آزمون کسب کرده اند. لزوما نمره بالا نمی تواند معیار خوبی برای انتخاب اساتید باشد. چرا که این مدل اساتید نمی توانند مدرس خوبی باشند و صرفا می توانند به شما در گرفتن نمره بالا مشاوره دهند. از طرف دیگری هم مدرک آیلتس با نمره پایین هم نمی تواند نشان دهنده استاد خوب باشد. به طور کلی نباید توانایی و مهارت استاد خود را با مدرک سنجید.

اطلاعات بیشتر: آیا باید آزمون تافل یا آیلتس شرکت کرد؟ ۴ فاکتوری که باید در نظر گرفت

3) تسلط

یکی دیگر از معیارها هنگام انتخاب بهترین اساتید آیلتس باید در نظر داشت تسلط آن است. تسلط اساتید را می توان با فیلم های کلاس زبان و رضایت زبان آموزان سنجید. یک استاد خوب باید به همه نکات آزمون تسلط داشته باشد و در کسب نمره بالا می تواند نقش مهمی ایفا کند.

4) دانش به روز

یکی دیگر از معیارهای خوب در انتخاب استاد آیلتس منابع انتخاب شده و فایل های تدریس شده توسط آن استاد می باشد. بهترین اساتید آیلتس همواره دانش خود را به روز می کنند و از جدیدترین منابع استفاده می کنند. یک مدرس همواره در حال مطالعه و آنالیز سوالات و موضوعات جدید آزمون هستند.

5) صداقت

همواره به یاد داشته باشید که یک مدرس آیلتس خوب قول آموزش ها و فنون تقلب جهت موفقیت در آزمون آیلتس را به شما نمی دهد.

6) جلسه مشاوره با استاد

بهترین استاید آیلتس: جلسه مشاوره با استاد

برای کسب موفقیت در آزمون آیلتس بهتر است با استاد آیلتس خود جلسه مشاوره داشته باشید. در یک جلسه مشاوره با استاد آیلتس با تجربه ابتدا مدرس باید برای خود شخص شما برنامه ریزی انجام دهند. به این دلیل که سطح، نیازها، نقاط قوت وضعف شما با دیگر افراد متفاوت است و با یک برنامه ریزی دقیق و شخصی خیلی راحت تر می توانید به هدف خود در آیلتس برسید.

7) برنامه ریزی

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین اساتید آیلتس این است که برنامه کلاسی منظم و توانایی مدیریت زمان، کلاس و منابع تدریس را داشته باشد.

8) کلاس حضوری و آنلاین

ممکن است بسیاری از زبان آموزان شاغل یا دانشجو باشند و نتوانند کلاس ها را به صورت حضوری شرکت کنند. به یاد داشته باشید استادی را انتخاب کنید که امکان برگزاری کلاس های آنلاین را داشته باشد.

9) استاد زبان بومی یا غیر بومی

یکی از معیارهایی که مدرسین را در زمینه تدریس مهارت های آزمون آیلتس خبره می سازد و آن ها را جزو بهترین اساتید آیلتس می کند تعداد امتحاناتی است که واقعا شرکت کرده و کسب تجربیاتی است که در هر بار شرکت در آزمون ها به دست می آورد. معیار شما جهت انتخاب استاد نباید موضوع بومی و یا غیر بومی مدرسین باشد. چرا که معمولا افراد بومی که زبان اصلی آن ها انگلیسی است به اندازه غیر بومی ها در آزمون شرکت نمی کنند.

موسسه اساطیر از زمان شروع به کار تا به اکنون توانسته خدمات تخصصی و کاربردی را در اختیار متقاضیان قرار دهد. همه مدرسانی که در دپارتمان زبان موسسه اساطیر فعالیت دارند از تجربه و دانش کافی از بهترین دانشگاه های کشور داشته و سعی دارند اطلاعت ارزشمندی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. موسسه زبان اساطیر به دلیل استفاده از اساتید مجرب و کاردرست، شرایطی را برای زبان آموزان خود فراهم آورده که می توانند از ارائه آموزش های لازم درخصوص اصول و قواعد زبان انگلیسی در این موسسه بهره مند شوند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.