ابزارهای خودآموز انگلیسی

5 تا ابزارهای خودآموز انگلیسی رایگان

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست، اما یادگیری به کمک ابزارهای خودآموز انگلیسی موضوعی است که اغلب زبان آموزان در آن تردید دارند. در این مقاله 5 تا از مهمترین ابزارهای خودآموز انگلیسی را که رایگان نیز هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

دانش زبان انگلیسی در کشورهای مختلف به شما کمک میکند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید، زیرا زبان 67 کشور مختلف است شما میتوانید با ۶۷ تا از کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید. اغلب دریافت آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز برای زبان آموزان دشوار به نظر میرسد زیرا از ابزار های مناسبی برای این کار استفاده نمیکنند.

در این مقاله همراه ما باشید تا به شما توضیح دهیم در کنار خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی، چه ابزارهای قدرت مند دیگری در این راه شما را یاری میکنند.

چرا سعی کنید زبان انگلیسی را خودتان یاد بگیرید؟

چرا سعی کنید زبان انگلیسی را خودتان یاد بگیرید؟

شاید شما هم مانند بسیاری از زبان آموزان انگلیسی در یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی مردد هستید. اما به سرعت متوجه می شوید که می خواهید تمام منابع مورد نیاز خود را در خانه داشته باشید. حقیقت این است که اینترنت نه تنها یکی از بهترین ابزارهای خودآموز انگلیسی شما برای زبان انگلیسی است، بلکه ساده ترین راه برای مطالعه در خانه در اوقات فراغت شماست. حتی برای مطالعه لازم نیست در خانه بمانید. هنگامی که منابع مورد نیاز خود را در اختیار دارید، می توانید آنها را به هر جایی ببرید.

بهترین چیز در مورد خودآموزی این است که شما می توانید با سرعت خود یاد بگیرید و مجبور نباشید درس های معلم یا پیشرفت همکلاسی های خود را دنبال کنید. شما با سرعت خود یاد می گیرید و آن را به یک تجربه ارزشمند تبدیل می کنید.

مطالعه مفید: افزایش سرعت یادگیری زبان| ۵ تکنیک

مهمتر از آن، وقتی صحبت از زبان انگلیسی به میان می آید، کمتر به دیگران وابسته خواهید شد. از آنجایی که کسی که به تنهایی درس می خواند، انگیزه او بیشتر است برای اینکه ثابت کند می تواند زبان انگلیسی را به تنهایی یاد بگیرد. اگر چنین باشد، موفق خواهد بود.

5 تا از ابزارهای خودآموز انگلیسی

پس چگونه خودآموزی را شروع می کنید؟ ابتدا رسانه ای را پیدا کنید که با آن احساس راحتی کنید و در عین حال از آن لذت ببرید. این کار شما را تا زمانی که آماده باشید روش های دیگر خودآموز انگلیسی را امتحان کنید، انگیزه خواهد داشت.

در اینجا 5 تا از ابزارهای خودآموز انگلیسی آورده شده است:

1- به موسیقی گوش دهید و تمام آهنگ ها را یاد بگیرید

همه عاشق موسیقی هستند. اما با توجه به زبان انگلیسی باید از آهنگ های انگلیسی استفاده کنید. یکی از بهترین ابزارهای خودآموز انگلیسی همیشه این است که همراه با آهنگ های محبوب تمرین کنید زیرا می توانید آنها را در مکان هایی مانند ماشین، خواربارفروشی یا مرکز خرید بشنوید. بهتر است به سبک های راک و رپ گوش دهید، زیرا شعر این آهنگ ها اغلب نامفهوم است (یا خیلی سریع هستند یا شنیده می شوند). گوش دادن به آهنگ های راک و پاپ تمرین خوبی برای بیان نیست.

2- ویدیوهایی را به زبان انگلیسی در مورد موضوعات مورد علاقه خود تماشا کنید.

ابزارهای یادگیری انگلیسی: تماشا ویدئو

این یک تمرین خوب برای درک مفاهیم و ارتباطات به زبان انگلیسی است. تماشای مصاحبه ها و تورها و همچنین مستند ها است زیرا به شما کمک می کند تا با مکالمه (نحوه برقراری ارتباط با دیگران) به زبان انگلیسی آشنا شوید. لازم نیست مصاحبه یا ویدئویی که در حال مشاهده آن هستید یک مصاحبه رسمی باشد. شاید شما عاشق تکنولوژی هستید و می خواهید در مورد یک مدل خاص از ابزارهای ساخته شده جدید بیشتر بدانید. چرا به فایل بررسی آن گوش نمی دهید؟

اگر به فیلم علاقه دارید، می توانید مصاحبه با بازیگران مورد علاقه خود را تماشا کنید. مهم نیست که در مصاحبه ها یا نقدهایی که تماشا می کنید تازه کار هستید، مهم این است که انگلیسی واقعی را بشنوید و از آن یاد بگیرید و از آن به عنوان یکی از ابزارهای خودآموز انگلیسی استفاده کنید.

3- فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را به زبان انگلیسی تماشا کنید

تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی به صحبت کردن و یادگیری کلمات جدید زبان انگلیسی کمک می کند. در این فیلم ها و برنامه ها می توانید به مکالمات بسیاری از افراد با استفاده از رایج ترین اشکال زبان انگلیسی گوش دهید. این به شما کمک می کند اصطلاحات و عبارات زبان انگلیسی و اصطلاحات رایج را یاد بگیرید و دایره لغات انگلیسی خود را افزایش دهید.

اگر در درک آنچه بازیگران می گویند مشکل دارید، ابتدا از زیرنویس استفاده کنید. وقتی با کلمات آشنا شدید، سعی کنید زیرنویس ها را حذف کنید و دانش انگلیسی خود را تست کنید.

4- گرامر خود را با تست های آنلاین انگلیسی بررسی کنید.

ممکن است گاهی متوجه متوجه اشتباهات و خطاهای خود نشوید. آزمون گرفتن از خود نیز یکی از ابزارهای خودآموز انگلیسی است. از طرفی آموزش زبان انگلیسی به همین دلیل فرصت بسیار خوبی است! زیرا باید همه چیز را بررسی کنید تا ببینید آیا اشتباه کرده اید یا خیر. برای کسانی که خود را آموزش می دهند، همیشه این سوال پیش می آید: “درست می گویم؟”.

یک راه آسان برای آزمایش خود، شرکت در آزمون های آنلاین رایگان انگلیسی است. این تست ها گرامر، ساختار جمله، درک مطلب و موارد دیگر را اندازه گیری می کنند. این تست ها را به صورت هفتگی یا ماهانه اجرا کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست هستید.

علاوه بر این ها شما با خرید پکیج های آموزشی ما در اسطیرزبان به صورت رایگان پشتیبانی اساتید را دریافت خواهید کرد.

5- با دوستان خود به صورت آنلاین چت کنید.

ابزار های یادگیری انگلیسی: با دوستان خود به صورت آنلاین چت کنید.

چت آنلاین با دوستان یک راه سرگرم کننده برای یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی است. این روش با صحبت کردن با یک معلم، مطالعه در کلاس یا حتی استفاده از زبان انگلیسی در محل کار متفاوت است زیرا شما بدون استرس از اشتباه کردن و با داشتن آرامش چت خواهید کرد.
چت های آنلاین یکی از ابزارهای خودآموز انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی است زیرا می توانید آنچه را که یاد گرفته اید به روشی آرام و بدون استرس تمرین کنید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.