سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

معرفی 5 مورد از بهترین سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

یکی از روش های آموزش زبان انگلیسی برای افراد علاقمند به یادگیری زبان که به دلیل مشغله های کاری و عدم وقت کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی زبان نمی توانند از این روش ها استفاده کنند، استفاده از وب سایت های رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی است. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی خواهیم پرداخت که شما می توانید به کمک این سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی در هر زمان و مکانی به یادگیری مباحث زبان انگلیسی بپردازید.

مطالعه مفید: آموزش زبان انگلیسی از پایه (صفر تا صد)

فواید استفاده از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

 

فواید استفاده از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

 

استفاده از کلاس های حضوری و آنلاین آموزش زبان انگلیسی به دلیل روند تقریبا طولانی و زمان های مشخص برای یادگیری، برای بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی امکان پذیر نیست. تعداد زیادی از علاقه مندان به یادگیری به دلیل شاغل بودن و درگیری های زندگی امکان شرکت در کلاس های آموزشی را ندارد.

در این شرایط، استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان و یا سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی این امکان را برای متقاضیان ایجاد می کند تا بتوانند بدون نگرانی از مشاغل کاری در هر مکان و زمانی به مطالعه زبان انگلیسی بپردازند.

مطالعه مفید: 6 مورد از اساسی ترین مشکلات خودآموزی زبان

روش مطالعه زبان انگلیسی به کمک سایت های آموزشی

مطالعه به کمک سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی درست مانند کلاس های آموزشی است با این تفاوت که چون فردی به عنوان استاد همراه شما نیست، باید تمرکز بیشتری داشته باشید و به تداوم مطالعه خود پایبند باشید.

در قدم اول بهتر است شما پیدا کنید که نقطه ضعف شما کدام مهارت زبان انگلیسی است و تمرکز بیشتری را بر روی مطالعه آن مهارت بگذارید. بهتر است هر روزه به مطالعه بپردازید و حتی برای بهتر شدن بازدهی مطالعه خود، زمان مشخصی را انتخاب کنید و هر روز دقیقا همان زمان را به مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

هرچه میزان مطالعه شما بیشتر باشد، طبیعتا بازدهی بهتری خواهید داشت و این تداوم به شما کمک می کند که مطالب را فراموش نکنید و بتوانید در مسیر درستی برای یادگیری قرار بگیرید. نکته مهم دیگر برای مطالعه به کمک سایت این است که شما عبارات و کلماتی را یاد میگیرید با صدای بلند تکرار کنید تا از تلفظ صحیح آن اطمینان پیدا کنید و از طرفی دیگر گوش خود را به شنیدن عبارات به زبان انگلیسی عادت دهید.

یکی از نکاتی که برای مطالعه شما بسیار مفید است، استفاده از میکروفون در وب سایت هایی است که امکان استفاده از این قابلیت را به شما می دهند تا به کمک سایت از تلفظ صحیح خود اطمینان حاصل کنید.

مطالعه مفید: معرفی 5 روش برای افزایش انگیزه یادگیری زبان انگلیسی

سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

در این قسمت از مقاله و پس از آشنایی شما با فواید مطالعه به کمک سایت و روش مطالعه کردن زبان انگلیسی در این مدل از یادگیری، وقت آن رسیده که با وب سایت های رایگانی که خدمات برای آموزش زبان انگلیسی در دسترس کاربران قرار می دهند آشنا شوید و سپس مسیر یادگیری خود را پس از انتخاب سایت موردنظر شروع کنید.

سایت British council

 

سایت British council

 

 اولین مورد از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی متعلق به سایت British council است، آموزش این سایت بسیار جامع است و در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و کودکان مطالب آموزشی دسته بندی شده است.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن این وب سایت نیز آموزش های خود را دریافت کنید و نکته بسیار مثبت درباره روش آموزشی این سایت این است که مطالب عمدتا سرگرم کننده هستند و علاقه مندان به زبان انگلیسی می توانند به کمک ویدئو، بازی و پادکست های آموزشی مسیر یادگیری خود را طی کنند.

یکی از ویژگی های مثبت این سایت آزمون های آن است، پس از اینکه شما هر مبحث آموزشی را به اتمام برسانید برای شما تمرین و آزمون هایی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها از یادگیری خود اطمینان حاصل کنید و مطالب را مرور کنید تا بهتر آن ها و کاربردهایشان را به خاطر بسپارید.

سایت Duolingo

 

 

احتمالا علاقه مندی به یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری باشد که تا به حال اسم Duolingo را نشنیده باشد، این وب سایت به صورت رایگان لغات و گرامر های مختلف در زبان انگلیسی را به کمک سرگرمی به علاقه مندان آموزش می دهد. نکته مثبت درباره این وب سایت این است که موضوعات درس ها جدا شده و شما می توانید موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس عبارات و لغات مرتبط با همان موضوع را یاد بگیرید.

یکی از نکات بسیار مثبتی که باعث شده این وب سایت در لیست بهترین سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی قرار بگیرد و کاربران زیادی از آن استفاده کنند، تمرین های آن است. به محض اینکه شما یک کلمه و یا عبارات را یاد می گیرید، در قالب همان موضوع برای شما تمرین هایی قرار می گیرد تا با انجام دادن آن ها امتیاز کسب کنید و به مرحله بعدی بروید.

سایت BBC Learning English

 

سایت BBC Learning English

 

وب سایت آموزش زبان انگلیسی  BBCزبان آموزان را در جهت تقویت مهارت شنیداری همراهی می کند. این مورد از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی با ارائه مجموعه ای از فیلم ها و ویدئو های آموزشی به علاقه مندان نکات زیادی را آموزش می دهد که می توانند به کمک آن ها تغییر قابل توجهی در سطح زبان انگلیسی خود به وجود آورند.

یکی از دلایلی که باعث شده است این وب سایت در لیست بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی رایگان قرار بگیرد، کیفیت محتوای آن برای آموزش و ارائه به علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی است.

سایت Easyworldofenglish

 

سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی

 

این وب سایت با طراحی بسیار ساده و کاربرپسند خود به یک دیکشنری تصویری تبدیل شده است که علاقه مندان می توانند به کمک راحت ترین روش ها، به یادگیری کلمات و گرامر بپردازند.

نکته مثبت درباره این مورد از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی این است که شما می توانید در جهت تقویت دایره لغات، گرامر، مهارت های ریدینگ و لیسنینگ از آن استفاده کنید و می توان گفت این وب سایت پکیج کاملی برای یادگیری زبان انگلیسی است که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

سایت Phrasemix

 

سایت Phrasemix

 

دلیل انتخاب شدن این وب سایت به عنوان عضوی از سایت های رایگان آموزش زبان انگلیسی این است که روش آموزشی آن تا حدود قابل توجهی با دیگر وب سایت ها متفاوت است و می توان گفت که انگلیسی را کاربردی تر و واقعی تر به علاقه مندان آموزش می دهد.

این وب سایت آموزش لغات در زبان انگلیسی را در قالب جملات و عبارات کاربردی آموزش می دهد و درصورتی که شما می خواهید انگلیسی آکادمیک را یاد بگیرید، ممکن است مطالب این وب سایت برای شما مناسب نباشد. این سایت به شما کمک می کند تا انگلیسی را مانند انگلیسی زبانان بومی صحبت کنید و به راحتی ارتباط برقرار کنید و نیاز های خود را برطرف کنید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.