استاد برتر زبان انگلیسی

ویژگی های استاد برتر زبان انگلیسی + معرفی 5 استاد

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین عوامل در یادگیری زبان های بین المللی مانند زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان در تمام رده های سنی، آموزش صحیح و همراهی با استادی با ویژگی های استاد برتر زبان انگلیسی است. یک مدرس زبان انگلیسی خوب می تواند انگیزه شما برای یادگیری و بازدهی زبان آموزان را به واسطه دانش و روش تدریس خود به کلی تغییر دهد و موجب پیشرفت زبان آموزان خود شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین مدرس زبان انگلیسی در ایران آشنا شوید.

مطالعه مفید: آموزش زبان انگلیسی از پایه (صفر تا صد)

چرا استاد در آموزش مهم است؟

 

چرا استاد در آموزش مهم است؟

 

احتمالا برای همه پیش آمده است که یک برخورد مناسب و یک آموزش صحیح در مسیر یادگیری تاثیر مفیدی گذاشته است و اگر تجربه خلاف این هم داشته اید، میدانید یک رفتار نامناسب چقدر میتواند در دشوار شدن مسیر آموزشی تاثیر گذار باشد.

توجه کنید که ما میدانیم حدود 80 درصد یادگیری به زبان آموز و فرد یادگیرنده بستگی دارد و تنها 20 درصد سهم آموزش است اما مسئله ای که در اینجا مطرح است همان 20 درصد آموزش است که تاثیر مثبت آن میتواند زبان آموز را به 80 درصد باقی مانده برساند و یا همان 20 درصد را هم از او دریغ کنید و نه تنها زبان آموز را از آموزش مناسب دور کند بلکه اشتیاق او برای مطالعه را نیز به حداقل برساند.

ویژگی های اساتید برتر زبان انگلیسی

در اینجا قرار است به معرفی 3 استاد برتر زبان انگلیسی بپردازیم و قبل از معرفی میخواهیم ویژگی های یم استاد برتر را برای شما بشماریم.

از آن جایی که زبان انگلیسی به طور گسترده در نقاط مختلف جهان صحبت می شود افرادی که زبان انگلیسی قوی ندارند و یا زبان مادری آن ها انگیسی نیست، باید زبان انگلیسی خود را تقویت کنند تا بتوانند در دوره های مختلف خارج از کشور شرکت کنند. این موضوع همچنین می تواند به آنها در ایجاد شغل در کشورهای دیگر یا تجارت با افراد خارجی کمک کند.

نقش یک استاد خود در آموزش زبان انگلیسی

در این بین نقش یک معلم با تجربه می تواند به شما در بهبود مهارت های شنیداری، نوشتن، مکالمه و خواندن کمک کند. زبان آموزان می توانند با خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی رویال از آموزش های مفید و کاربردی استاد مهدی ارکاک برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود بهره مند شوند.

همچنین بخوانید : ۸ تا از بهترین مدارک معتبر زبان انگلیسی

یک معلم آموزش دیده و خوب می تواند تاثیر قابل توجهی در تحصیلات و آینده شما داشته باشد. استاد برتر زبان انگلیسی کارآمد باید همیشه سرحال باشند، ایده ها و تغییرات جدید را معرفی کنند، چیزهای جدید را آزمایش کنند و منحصر به فرد باشند. استاد برتر زبان انگلیسی باید ویژگی های خاصی مانند صبر، سرسختی و سازگاری داشته باشد. اینها برخی از ویژگی های ضروری هستند که می توانند به زبان آموزان در پیشرفت تحصیلی کمک کنند. موارد زیر ویژگی های اساسی است که یک استاد برتر زبان انگلیسی باید داشته باشد:

1) استاد برتر زبان انگلیسی دانش کافی دارد.

اولین ویژگی که یک استاد برتر زبان انگلیسی باید از آن برخوردار باشد، دانش کافی در مورد زبان انگلیسی است. بدیهی است که اگر می خواهید موضوعی را تدریس کنید، باید اطلاعات زیادی در مورد آن داشته باشید. به خصوص در کلاس حضوری دانش آموزان شما بیشتر به شما تکیه می کنند زیرا معلم منبع اصلی دانش آنهاست. آنها معلمی شایسته می خواهند و استادی شایسته است که بر موضوع تسلط داشته باشد.

همچنین، در بعضی موارد، شرایطی وجود دارد که زبان ‌آموزان توسط اساتیدی انگیزه و الهام می‌گیرند و عشق آنها به موضوعی که تدریس می‌کنند آنقدر شدید است که باعث می‌شود زبان ‌آموزان وقتی به دانشگاه می‌روند خودشان این موضوع را دنبال کنند.

2) معلم خوب اعتماد به نفس را القا می کند

 

استاد برتر زبان انگلیسی

 

 

بسیاری از زبان آموزان باور ندارند که میتوانند زبانی به عنوان زبان دوم را یاد بگیرند و به راحتی از آن استفاده کنند، بسیاری از زبان آموزان کودک باور ندارند که خانواده به استعداد ها و مهارت های آن ها باور دارند و در واقع بسیاری از زبان آموزان خود را باور ندارند و این مشکلی شایع و مهم است.

مفید است: دو زبانه شدن کودک | ۸ نکته برای انجام این کار

نکته مهم این است که زبان آموزانی که خود را باور ندارند بیشتر دچار مشکلات تحصیلی می شوند و نقش یک استاد برتر زبان انگلیسی و آموزش دیده در اینجا خود را نشان میدهد. استادی که توجه کافی به این مسئله دارد و در کنار زبان آموزان موفق به زبان آموزانی که اینگونه فکر میکنند، کمک میکند تا با یادگیری زبان انگلیسی اعتماد به نفس خود را تقویت کنند و به خود باور داشته باشند.

3) استاد برتر زبان انگلیسی صبور است.

یک استاد برتر به یاد دارد که که زبان آموزان متفاوت هستند. برخی از آنها سریعتر از دیگران یاد می گیرند. زبان آموزی که در حال مبارزه با باور های اشتباه ذهنی است باید بیشتر از زبان آموزان تندآموز مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، یک استاد برتر زبان انگلیسی باید در برخورد با زبان آموزان بسیار صبور باشند.

در حالت ایده آل، تدریس باید با سرعتی انجام شود که اکثر زبان آموزان با آن راحت باشند. استاد برتر باید از عجله در تدریس مطالب دوری کنند زیرا این امر می تواند زبان آموزان را از یادگیری منصرف کند.

4) یک استاد خوب توانایی سازگاری با کلاس را دارد.

یک استاد با تجربه باید خود را با همه دانش آموزانی که با آنها سروکار دارد سازگار کنند. رویکرد پیشنهاد شده توسط متخصصان بستگی به نیازهای فردی دانش آموزان دارد. آنها باید پیشرفت زبان آموزان خود را در طول جلسات پیگیری کنند. هر رویکرد یا برنامه ای که کار نمی کند باید تغییر کند.

5) تجربه و مهارت کافی برای انتقال مطالب

حرفه ای ها باید درک بهتری از زبان انگلیسی داشته باشند تا بتوانند مهارت های خود را به زبان آموزان منتقل کنند. آنها باید در مهارت های خواندن، نوشتن و تلفظ خود اعتماد به نفس نشان دهند.

استاد برتر زبان انگلیسی باید مفاهیم مختلف را به گونه ای توضیح دهد که زبان آموزان بتوانند آن را درک کنند. باز هم، آنها باید بدانند از کجا شروع کنند و کار خود را به درستی تنظیم کنند. تعاملی بودن می تواند به اساتید در بررسی اینکه یادگیرندگان درک می کنند کمک کند.

6) احترام گذاشتن به تمام زبان آموزان

مورد بعدی منصفانه و محترمانه برخورد کردن است. یک استاد برتر زبان انگلیسی در برخی شرایط، کلاس های چندزبانه ای خواهد داشت که در آن زبان آموزان از کشورهای مختلف هستند. در این مورد. یک استاد برتر زبان انگلیسی باید نسبت به تفاوت‌های فرهنگی و سنت‌های زبان ‌آموزان خود حساس باشد و نباید صرفاً به دلیل نژاد زبان آموزان را مورد توجه قرار دهد.

دانش آموزان باید احساس امنیت و استقبال کنند. دانش‌آموزان زمانی که بدانند می‌توانند شانس مساوی را از معلم بگیرند، به احتمال زیاد در کلاس درس بهتر عمل خواهند کرد.

7) یک استاد برتر زبان انگلیسی، شنونده فعالی است

معلمان انگلیسی باید شنوندگان فعال باشند. نشان دادن سطح باز بودن آنها می تواند آنها را برای زبان آموزان قابل دسترس تر کند. بنابراین ضروری است که به نیازهای فردی زبان آموزان خود گوش فرا دهید و یک برنامه موثر ارائه دهید. ارائه حمایت های آرامش ‌بخش به زبان ‌آموزان می‌تواند باعث احساس ارزشمندی در زبان آموزان شود.

8) یک استاد برتر زبان انگلیسی پرشور و مشتاق است

در نهایت، یک معلم انگلیسی خوب، پرشور است. مهمترین ارزشی که یک معلم انگلیسی باید داشته باشد اشتیاق است. به خصوص اینکه شما هر روز با دانش آموزانی با فرهنگ ها و سبک های مختلف یادگیری روبرو خواهید بود. هر کسی که این کار را انجام داده است می داند که تدریس یکی از سخت ترین کارهاست.

ساعات کاری طولانی است و وقتی به خانه می رسید، هنوز کارتان تمام نشده است. اگر به طور کامل به آن متعهد نباشید، احتمالاً از این رشته جان سالم به در نخواهید برد. به همین دلیل است که معلمان باید به آن علاقه داشته باشند. این زمانی اتفاق می‌افتد که فکر می‌کنید معلمی نه تنها شغلی برای امرار معاش است، بلکه زندگی کردن برای این شغل است.

بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران

 

پس از آشنایی شما با ویژگی های بهترین مدرس زبان انگلیسی، وقت آن رسیده که با برخی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در ایران آشنا شوید. در این قسمت علاوه بر معرفی هر استاد، ویژگی های کلاس های آن ها و تخصص تدریس آن ها را بررسی خواهیم کرد.

مهدی ارکاک

 

مهدی ارکاک

 

یکی از بهترین اساتیدی که در این مقاله قصد معرفی او را داریم، مهدی ارکاک است. از ویژگی های مثب ایشان می توانیم به نمره آیلتس 8.5 و حضور زیاد ایشان در کشورهای انگلیسی زبان اشاره کنیم. مهدی ارکاک به دلیل حضور و ارتباط زیادی که با زبان انگلیسی داشته است، این زبان را به خوبی می شناسد و بر تدریس بسیار مسلط است و شما می توانید اصطلاحات بومی و کاربردی را از ایشان یاد بگیرید که در هر کتاب و جزوه ای وجود ندارد.

زبان آموزان برای یادگیری و تقویت مهارت هایی مانند مکالمه، شروع زبان انگلیسی از پایه و آموزش و آمادگی برای آزمون آیلتس از تدریس ایشان استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر و هماهنگی با استاد

رضا آرش نیا

 

رضا آرش نیا

 

سابقه بالای تدریس، تلسط و مهارت ایشان بر تدریس زبان انگلیسی از عواملی هستند که باعث شده اسم ایشان به عنوان بهترین مدرس زبان انگلیسی شناخته شود. زبان آموزان برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مبتدی می توانند از تدریس عالی رضا آرش نیا از طریق کلاس های آنلاین استفاده کنند و به کمک تمرین های هدفمند و ارزیابی های مداوم، پیشرفت و یادگیری خود را رصد کنند.

اطلاعات بیشتر و هماهنگی با استاد

مازیار گودرزی

 

مازیار گودرزی

 

تدریس تخصصی مباحث مرتبط با آزمون آیلتس، آموزش و تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی و حتی زبان انگلیسی کنکور از مواردی هستند که توسط دکتر گودرزی در دسترس متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی قرار می گیرند.

سابقه تدریس بسیار زیاد ایشان به مدت 24 سال در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی، آیلتس آکادمیک 9 و مدارک معتبر مختلف در حوزه زبان انگلیسی از ویژگی ها قابل توجه و مثبت مازیار گودرزی است و زبان آموزان می توانند از کلاس های متنوع آموزشی او مانند آیلتس، تقویت تخصصی از مبتدی تا پیشرفته چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی و دوره های آمادگی آزمون جامع دکتری استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر و هماهنگی با استاد

علی امینی

 

علی امینی

 

دکتر علی امینی یکی از شناخته شده ترین اساتید زبان انگلیسی در حوزه آموزش زبان انگلیسی در رده سنی کودک و نوجوان است. سرگرم کننده بودن کلاس های آموزشی ایشان باعث شده که والدین از آموزش های علی امینی رضایت بالایی داشته باشند و پیشرفت کودکان خود در زمینه زبان انگلیسی مشاهده کنند.

رزومه عالی، سابقه تدریس زیاد، قیمت مناسب کلاس های آموزشی و موفقیت و رضیات زبان آموزان ها در دوره های آموزشی از ویژگی هایی است که ایشان را به یکی از بهترین مدرس زبان انگلیسی تبدیل کرده است.

اطلاعات بیشتر و هماهنگی با استاد

وحید طائب نیا

 

وحید طائب نیا

 

اگر شما متقاضی یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خود برای مهارت مکالمه و کنکور هستید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما دکتر وحید طائب نیا است. تجربه 17 ساله تدریس، مدرس آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مختلف، مدرک رسمی TESOL از استرالیا و مترجم کنفرانس های بین المللی از ویژگی هایی است که ایشان را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

زبان آموزان برای یادگیری و تقویت مهارت های عمومی و مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون های بین المللی زبان انگلیسی می توانند از کلاس ها و تدریس ایشان استفاده کنند و با توجه به رضایت قابل توجه زبان آموزان ایشان، به موفقیت قابل قبول و مورد نیاز خود برسند.

اطلاعات بیشتر و هماهنگی با استاد

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.