کتاب های مکمل آیلتس

معرفی ۷ مورد از بهترین کتاب های مکمل آیلتس برای مطالعه

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

آمادگی برای آزمون آیلتس یکی از چالش های اساسی زبان آموزان در مسیر دریافت مدرک معتبر برای اهدافی مانند مهاجرت یا تحصیل در مراکز و دانشگاه های انگلیسی زبان است. برای این مسیر کتاب های آموزشی آزمون آیلتس وجود دارد که تعداد قابل توجهی از متقاضیان به مطالعه آن ها می پردازند، ما در این مقاله قصد داریم مواردی از بهترین کتاب های مکمل آیلتس را به شما معرفی کنیم که به کمک مطالعه آن ها می توانید نمره بهتری کسب کنید و تلسط خود را بهبود ببخشید.

مطالعه مفید: صفر تا صد آموزش آیلتس

هدف استفاده از کتاب های مکمل آیلتس

یکی از مهم ترین سوال هایی که ممکن است برای متقاضیان آزمون بین المللی آیلتس پیش آید، این است که چرا باید به مطالعه کتاب های مکمل آیلتس بپردازند؟ پاسخ این سوال بستگی به نمره مورد نیاز شما از آزمون آیلتس دارد. درصورتی که شما نیاز به نمره بهتری در آزمون آیلتس دارید و یا وقت دارید و می توانید مطالعه بیشتری داشته باشید، مطالعه کتاب های مکمل به شما پیشنهاد می شود.

مطالعه مفید: ۶ تا از بهترین کتاب های آزمون آیلتس

معرفی کتاب های مکمل برای کسب نمره بهتر در آزمون آیلتس

در این قسمت به معرفی کتاب هایی می پردازیم که شما می توانید برای تقویت و بهبود سطح زبان انگلیسی خود به مطالعه آن ها بپردازید و نمره بهتری را در آزمون بین المللی آیلتس کسب کنید.

مطالعه مفید: آشنایی با روش مطالعه خودآموز آیلتس + ۵ منبع

کتاب  Ace the IELTS: IELTS general module – how to maximize your score

 

Ace the IELTS: IELTS general module – how to maximize your score

 

اولین مورد از کتاب های مکمل آیلتس تعلق می گیرد به کتاب Ace the IELTS که یکی از منابع خودآموز برای آزمون آیلتس نیز هست. این کتاب برای زبان آموزانی طراحی شده است که می خواهند به بهترین نمره ممکن در آزمون آیلتس برسند و متقاضیان می توانند تنها در مدت چند هفته این کتاب را مطالعه کنند و سطح دانش خود را در زبان انگلیسی به میزان قابل توجهی تقویت کنند.

زبان آموزان می توانند مطالعه این کتاب با تکنیک و استراتژی هایی در رابطه با افزایش نمره و همچنین بالا بردن سرعت خود دست پیدا کنند و می توانند با اشتباهات رایج در آزمون آیلتس آشنا شوند و راه های جلوگیری از اشتباهات را در آزمون پیدا کنند و در نتیجه نمره بهتری در آزمون دریافت کنند.

کتاب Cambridge IELTS general training

 

 Cambridge IELTS general training

 

مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس که در لیست کتاب های مکمل آیلتس قرار گرفته، در حقیقت یکی از کتاب های ضروری برای آمادگی آیلتس است که زبان آموزان می توانند به کمک مطالعه این مجموعه کتاب به نکات موردنیاز برای شرکت در آزمون دست پیدا کنند.

این مجموعه کتاب در قالب چندین کتاب مختلف منتشر شده است که در این کتاب ها شما می توانید تست های واقعی و شبیه به تست های اصلی آزمون آیلتس را پیدا کنید و با پاسخ دادن به آن ها مسیر یادگیری خود را کامل کنید.

مطالعه مفید: ۷ مورد از مهم ترین نکات گرامری آزمون آیلتس

 کتاب Barron’s IELTS superpack

 

Barron’s IELTS superpack

 

این مورد از کتاب های مکمل آیلتس مربوط به کتابی است که مجموعه تمام کتاب های کوچک و خودخوان آیلتس را در قالب یک کتاب جمع کرده است. کتاب های مختلف بارون، مهارت مختلف زبان انگلیسی را پوشش داده اند که به زبان آموزان کمک می کنند به صورت تخصصی هر مهارت را فرا بگیرند و آن را تقویت کنند اما این کتاب تمام نکات مختلف در کتاب های دیگر را در خود جای داده است.

این کتاب دارای چند آزمون آزمایشی برای متقاضیان است که در قالب دو سی دی به صورت جدا برای زبان آموزان در دسترس آن ها قرار می گیرد. نکته قالب توجه درباره این کتاب این است که یک سی دی همراه کتاب وجود دارد که زبان آموزان می توانند به کمک آن با تمام استراتژی و راهنمایی های آزمون آیلتس آشنا شوند.

کتاب Target band 7: IELTS Academic

 

Target band 7: IELTS Academic

 

کتاب  Target band 7 از مجموعه کتاب های مکمل آیلتس، توسط یکی از ممتحین سابق آیلتس تالیف شده است و به زبان آموزان کمک می کند تا در آزمون آیلتس جنرال نمره ۷ را کسب کنند. نکته مثبت درباره این کتاب زبان ساده و قابل فهم آن است که می تواند برای هر زبان آموزی و در هر سطحی مناسب باشد تا بتوانند خود را به نمره ۷ در آیلتس آکادمیک برسانند.

این کتاب خودخوان درحال حاضر به یک کتابچه راهنما برای زبان آموزان تبدیل شده تا به کمک آن خود را به حداکثر نمره در آزمون برسانند، این کتاب مملو از نکات و تکنیک ها مفید است که نویسنده آن ها را از تجربیات و تحلیل ها خود ارائه کرده است و باعث شده این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب های خودخوان آزمون آیلتس شناخته شود.

کتاب Road to IELTS

 

کتاب های مکمل آیلتس

 

این مورد از کتاب های مکمل آیلتس را به صورت تکنیکی نمی توان یک کتاب حساب کرد، در حقیقت Road to IELTS یک دوره تعاملی آنلاین است که به کمک فیلم های آموزشی، مقالات و تمارین مختلف زبان آموزان را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده می کند. اکثر بخش های این دوره به صورت رایگان برای دانلود در دسترس عموم قرار دارد و درصورتی که شما در این دوره ثبت نام کنید، می توانید از سایر مزایا و دوره ها نیز استفاده کنید.

کتاب Check your English vocabulary for IELTS

 

 

این مورد از مجموعه کتاب های مکمل آیلتس متعلق به یک منبع جدید و به روز برای آزمون آیلتس است که تمرکز اصلی آن بر روی واژگان زبان آموزان است. زبان آموزانی که می خواهند برای شرکت در آزمون بین المللی آیلتس، دایره لغات خود را گسترش دهند می توانند از این کتاب استفاده کنند.

یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب این است که اگر زبان آموز در سطح مبتدی قرار دارد، استفاده از این کتاب برای او مناسب نیست و در حقیقت این کتاب برای زبان آموزانی در سطح متوسط زبان انگلیسی طراحی شده است و نکته دیگر این است که به دلیل تمرکز این کتاب بر روی واژگان، زبان آموزان باید مطالعه این کتاب را در کنار منابع دیگر خود قرار دهند چراکه مطالعه این کتاب به تنهایی برای رسیدن به نمره دلخواه در آیلتس کافی نیست.

کتاب IELTS vocabulary booster

 

IELTS vocabulary booster

 

این کتاب با تمرکز بر واژگان مرتبط با آزمون آیلتس به شما کمک می کند تا بهترین نمره را در آزمون کسب کنید. حدود ۲۵% از نمره کلی آزمون شما مرتبط با استفاده مناسب و درک واژگان است پس استفاده از کتاب هایی که تمرکز ویژه ای بر واژگان دارند می تواند به شما کمک قابل توجهی کند.

در این کتاب شما با حدود بیش از ۵۰۰ کلمه جدید در حوزه های آموزش، بهداشت، جرم و مجازات، هنر و فناوری آشنا خواهید شد که به کمک تصاویر به شما آموزش داده می شود و در انتها مثال هایی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها به درک کاربرد و واژگان در متن بپردازید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.