کتاب های آزمون آیلتس

6 تا از بهترین کتاب های آزمون آیلتس

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

کتاب های آزمون آیلتس بهترین همراهان در مسیر آموزش هستند. آنها می توانند دانش شما را غنی کنند و افق دید شما را گسترش دهند. مطالعه و تلاش در آیلتس نقش مهمی در رسیدن شما به نمره مورد نظر دارند. اما حواستان به کتاب‌هایی باشد که انتخاب می‌کنید، زیرا برای امتحان دادن به آن‌ها تکیه می‌کنید.

در نتیجه، برای اینکه بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید، فهرستی از کتاب های آزمون آیلتس را که برای شما بسیار مفید هستند، تهیه کرده‌ایم. با این حال، همیشه نیازهای خود را در نظر بگیرید و آنها را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: شرایط لازم برای آیلتس ۲۰۲۳

کتاب های آزمون آیلتس

آیا به دنبال کتاب های آزمون آیلتس هستید تا به بهترین نحو برای آزمون آیلتس آماده شوید؟ در اینجا لیست و بررسی ما از 6 تا از کتاب های آزمون آیلتس یا مواد آموزشی آیلتس برای سال 2022 (هم برای آموزش آکادمیک و هم برای آموزش عمومی) وجود دارد.

مطالعه مفید: آموزش زبان انگلیسی از پایه

1. IELTS (Academic) 5 in 1 Actual Tests eBook combo

کتاب های آزمون آیلتس: IELTS (Academic)

این یکی از بهترین ترکیب‌بندی‌های کتاب الکترونیکی برای آیلتس آکادمیک است. این بسته 5 کتاب الکترونیکی برای هر چهار بخش آیلتس: Listening، Reading، Writing (Task 1, Task 2) و Speaking of the Academic است. آنچه برجسته است این است که آخرین سوالات آیلتس (ژانویه – آوریل 2022) را دارد. پاسخ ها نیز توسط کارشناسان آیلتس ارائه شده است. این بسته شامل 41 تست لیسنینگ و 35 تست ریدینگ با پاسخ است.

کتاب Speaking دارای ۱۱۰ سوال فشرده قسمت ۱ و ۹۲ سوال قسمت ۲/۳ با پاسخ است. شما برای 84 سوال آیلتس در Writing task 2 و 100 report در Writing task 1 نمونه پاسخ ها و ایده های انشا دریافت می کنید. این کتاب برای آماده سازی آیلتس در خانه ایده آل است اما می تواند در محیط کلاس نیز استفاده شود.

مفید است: معرفی کامل آزمون EPT

2. IELTS (General) 5 in 1 Actual Tests eBook combo

کتاب های آزمون آیلتس: IELTS (General)

در بین کتاب های آزمون آیلتس این کتاب الکترونیکی آزمون واقعی آیلتس جنرال است. این یک بسته 5 کتاب الکترونیکی است. این ترکیب دارای آخرین سؤالات (ژانویه – آوریل 2022) در مورد Listening، Speaking، Reading، Writing Task 1 و Writing Task 2 از سری عمومی است. همچنین دارای نمونه پاسخ [ For Speaking and Writing ] که توسط کارشناسان آیلتس نوشته شده است.

این بسته دارای 41 تست لیسنینگ و 20 تست ریدینگ با پاسخ است. در حالی که کتاب Speaking دارای 110 سوال قسمت 1 فشرده و 92 سوال قسمت 2/3 با پاسخ است، کتاب نوشتن وظیفه 2 دارای 84 سوال انشا با پاسخ است. همچنین 27 مجموعه نامه برای کار نوشتن 1 وجود دارد. هر مجموعه شامل یک نامه رسمی، نیمه رسمی و یک نامه غیر رسمی خواهد بود. این کتاب برای آماده سازی آیلتس در خانه ایده آل است اما می تواند در محیط کلاس نیز استفاده شود.

3. The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب های آزمون آیلتس: The Official Cambridge Guide to IELTS

این یک راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس در بین کتاب های آزمون آیلتس است. “راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس” راهنمای قطعی آیلتس از سوی سازمانی است که این آزمون را تولید می کند – ارزیابی انگلیسی Cambridge Assessment. این راهنما هر 4 بخش آیلتس (نوشتن، خواندن، صحبت کردن، گوش دادن) را پوشش می‌دهد تا دستورالعمل‌ها، نکات و نکات مفید گام به گام برای آیلتس را در اختیار شما قرار دهد و بر توسعه مهارت‌ها و استراتژی تست‌زنی تمرکز دارد تا به شما کمک کند تا سطح خود را به حداکثر برسانید.

نمره و دارای 10 آزمون تمرینی برای هر دو آموزش آکادمیک و عمومی. برای آمادگی کامل آیلتس، “راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس” را انتخاب کنید. این راهنمای شما برای موفقیت در امتحان می تواند باشد. هنگام آماده شدن برای آیلتس می توانید برای آیلتس ثبت نام کنید.

4. Cambridge IELTS 10 – 11 – 12 – 13

 Cambridge IELTS 10 – 11 – 12 – 13

در بین کتاب های آزمون آیلتس “کمبریج آیلتس 13” آخرین نسخه در آزمون های تمرینی کمبریج برای سری آیلتس است. این شامل چهار مقاله معتبر آزمون آیلتس از Cambridge Assessment English است که تمرین های عالی امتحان را ارائه می دهد. کتاب با پاسخ به دانش آموزان اجازه می دهد تا با آیلتس آشنا شوند و تکنیک های امتحان را با استفاده از تست های معتبر تمرین کنند.

“کمبریج آیلتس 12” در ماه می 2017 منتشر شد. این کتاب شامل 4 تست کامل معتبر برای ماژول عمومی و آکادمیک است. هر دانش آموزی که در آزمون آیلتس شرکت می کند باید این کتاب را داشته باشد تا خود را با آزمون آیلتس آشنا کند.

“کمبریج آیلتس 11” شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبان آموزش آکادمیک یا عمومی، بخش جامعی از نوارها و پاسخ‌ها، مدل‌ها و نمونه‌ها برای تمامی وظایف رایتینگ است. مانند سایر کتاب های آزمون آیلتس کمبریج، آزمون واقعی آیلتس را منعکس می کند و به روزترین نسخه است.

“کمبریج آیلتس 10” فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا با آیلتس آشنا شوند و تکنیک های امتحان را با استفاده از مواد آزمون معتبر تمرین کنند. این مجموعه آزمون تمرینی آیلتس توسط سازندگان آزمون آیلتس از کمبریج منتشر شده است تا بینش ارزشمندی از این آزمون ارائه دهند. هر کتاب شامل چهار تست کامل برای داوطلبان ماژول آکادمیک، با ماژول‌های Reading و Writing اضافی برای داوطلبان واحد آموزشی عمومی است.

برای شما که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید: موضوعات کیو کارت آیلتس ۲۰۲۲

5. English Collocations in Use

 English Collocations in Use

برای اینکه لهجه و اطلاعات شما شبیه فردی که زبان مادری او انگلیسی است، به نظر برسید، باید این کتاب را از بین کتاب های آزمون آیلتس بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا سبک گفتاری و نوشتاری انگلیسی خود را با 60 درس در موضوعات متنوع و غنی که هر کدام شامل 2 صفحه برای تمرینات تئوری و عملی با مجموع بیش از 1500 اشتراک گذاری است، بهبود بخشید. این کتاب برای زبان آموزان آیلتس در سطح متوسط و بالاتر ایده آل است.

6. English Vocabulary in Use

کتاب های آزمون آیلتس: English Vocabulary in Use

این مجموعه کتاب به عنوان پرفروش‌ترین کتاب مرجع و تمرین واژگان از سطح ابتدایی تا پیشرفته شناخته می‌شود و برای زبان آموزان آیلتس که می‌خواهند مهارت‌های واژگانی خود را تقویت کنند، بهترین انتخاب است. کتاب مورد علاقه شخصی من در خانواده پرفروش‌ترین کتاب‌های لغت، «واژگان انگلیسی در حال استفاده» (ویرایش Upper-Intermediate) است. ویژگی های اصلی این کتاب عبارتند از:

واژگان در سمت چپ توضیح و ارائه می شودصفحات دستی با انبوهی از فعالیت‌های نوآورانه بعدی در مقابل.
100 واحد که تقریباً 3000 مورد واژگان جدید را پوشش می دهد
به زبان آموزان فرصتی برای تثبیت و گسترش واژگان موجود ارائه می دهد
این کتاب برای هر کسی که میل شدید به گرفتن نمره 6.5 یا بالاتر در آزمون آیلتس دارد مناسب است.

شاید برای عده ای از زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی تنها با کتاب سخت باشد و در عین حال زمان لازم برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارند، پیشنهاد میکنیم با خرید پکیج آموزشی زبان انگلیسی در کنار یادگیری به صورت خودخوان از محتوای آموزشی و استاد هم برای یادگیری استفاده کنید تا بتوانید در آزمون آیلتس به موفقیت برسید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.