کتاب Speak now

معرفی مجموعه کتاب Speak now

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

یکی از مهارت های زبان انگلیسی که تعداد قابل توجهی از زبان آموزان در آن دچار ضعف و مشکل هستند، مهارت اسپیکینگ و مکالمه به زبان انگلیسی است که شما می توانید با تمرین بیشتر و تخصصی بر این مهارت، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را در خود بهبود ببخشید. کتاب Speak now یکی از بهترین و معتبر ترین منابعی است که زبان آموزان می توانند از آن در جهت تمرین و بهبود مهارت مکالمه خود استفاده کنند، با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت جامع با مجموعه کتاب Speak now آشنا شوید.

مطالعه مفید: آموزش زبان انگلیسی مبتدی

معرفی کتاب Speak now

 

 

یکی از بهترین و معتبر ترین کتاب هایی که شما می توانید برای بهبود مهارت مکالمه به زبان انگلیسی از آن استفاده کنید، مجموعه Speak now است که در چهار جلد منتشر شده و زبان آموزان را از مرحله مبتدی تا پیشرفته همراهی می کند. هر جلد از این مجموعه دارای 8 فصل می باشد که هر فصل دارای 4 درس است و یعنی شما با مطالعه هر جلد از این مجموعه در مجموع 32 درس را باید مطالعه کنید.

یکی از نکاتی که شما باید درباره مجموعه Speak now در نظر داشته باشید این است که کتاب های این مجموعه برای مطالعه و آموزش خودخوان مناسب نیستند و به دلیل تمرین های گروهی که در داخل این کتاب وجود دارد بهتر است تدریس این کتاب در کلاس های آموزشی عمومی صورت بگیرد.

این کتاب ها دارای تمرین های دیگری برای مهارت های دیگر در زبان انگلیسی هستند، برای مثال در این کتاب شما می توانید بر روی دایره لغات خود و نحوه تلفظ صحیح کلمات و عبارات به زبان انگلیسی کار کنید و در کنار مهارت مکالمه این موارد را نیز بهبود ببخشید که دایره لغت شما و تلفظ شما می توانید تاثیر قابل توجهی بر بهتر صحبت کردن شما داشته باشد.

به همراه این کتاب فایل های صوتی در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید با گوش کردن به این فایل های صوتی، بر روی مهارت شنیداری  و نحوه تلفظ صحیح عبارات و کلمات کار کنید و این مهارت را نیز بهبود ببخشید.

مطالعه مفید: کتاب های خود آموز زبان انگلیسی خودتو پیدا کن

نویسنده کتاب های Speak now؛ جک سی ریچاردز

جک سی ریچادرز یکی از اساتید مشهور و نام دار در زمینه زبان شناسی و زبان های خارجی در دنیا است که در بسیاری از همایش ها و کنفرانس های بین المللی در زمینه زبان شناسی نقش پر رنگی داشته است.

این نویسنده کتاب های بسیار مشهور دیگری مانند Tactics for listening و Interchange را نیز منتشر کرده است که در بین کتاب های ایشان نام مجموعه  Speak nowنیز دیده می شود. این مجموعه بر مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ و تلفظ زبان انگلیسی تمرکز دارد و به عنوان یکی از کامل ترین دوره ها برای یادگیری و بهبود مهارت اسپیکینگ شناخته می شود.

مطالعه مفید: کتاب های جک سی ریچاردز

ویژگی های مجموعه کتاب Speak now

مجموعه چهار سطحی Speak now که جزو کتاب های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان است در جهت آموزش و تقویت مهارت اسپیکینگ توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است. در این قسمت به بررسی برخی از ویژگی های این مجموعه کتاب کاربردی می پردازیم.

پوشش دادن موضوعات مختلف

یکی از نکات مثبت درباره آموزش های این مجموعه این است که مکالمات و آموزش ها در این کتاب ها دسته بندی شده است و شما می توانید عبارات و جملات کاربردی برای مکالمه در موقعیت های مختلف در زندگی روزمره و تخصصی را به کمک این کتاب یاد بگیرید.

مطالعه مفید: لیستی از بهترین کتاب های آموزش واژگان در انگلیسی

آموزش عبارات کاربردی و اصطلاحات

یکی از عواملی که به شما کمک می کند بهتر به زبان انگلیسی صحبت کنید و به عبارتی شبیه به انگلیسی زبانان بومی به مکالمه بپردازید، استفاده از اصطلاحات در زبان انگلیسی است که شما می توانید با مطالعه این کتاب به اصطلاحات بسیاری دسترسی داشته باشید و از آن ها در مکالمات خود استفاده کنید.

آموزش ویدئویی و فایل صوتی

یکی از گزینه هایی که این کتاب در اختیار متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد، استفاده از آموزش های ویدئویی و فایل های صوتی است که می تواند در مطالعه خودآموز به شما کمک قابل توجهی کند.

معرفی جلد های مختلف کتاب Speak now

تا این قسمت به صورت کلی با این مجموعه کاربردی آشنا شده اید و با برخی از ویژگی های این کتاب برای مطالعه زبان انگلیسی آشنا شده اید، در این قسمت به صورت جزئی هر یک از جلد های این مجموعه را بررسی خواهیم کرد.

مطالعه مفید: معرفی مجموعه کتاب English grammar in use

کتاب Speak now: جلد 1

 

 

در اولین جلد از این مجموعه که مرتبط با سطح مبتدی آموزش زبان انگلیسی است شما با برخی از موقعیت ها و مکالمات ساده مانند احوالپرسی، صحبت درباره زمان، صحبت درباره غذا و خوراکی ها آشنا خواهید شد. جلد اول به شما کمک می کند تا بتوانید جملات ساده را بسازید و درباره زندگی روزمره خود به صورت کلی صحبت کنید و درباره کارهایی که به صورت روزمره و روتین انجام می دهید با دیگران به صحبت بپردازید.

در کنار کتاب آموزشی، یک کتاب برای تمرین و یک سی دی حاوی فایل های صوتی در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید با تمرین کردن، نکاتی که آموخته اید را به صورت کاربردی تر فرا بگیرید و از آن ها استفاده کنید.

کتاب Speak now: جلد 2

 

 

در جلد دوم که مناسب زبان آموزان در سطح متوسط است شما با جملات و تمرین های بیشتری مواجه خواهید شد و شما با مطالعه این کتاب می توانید در موقعیت های بیشتری به مکالمه بپردازید چرا که جملات بیشتری بلدید و دایره لغات گسترده تری دارید.

در این کتاب موضوعاتی مانند سفر، تفریح، شغل ها و لباس ها به شما آموزش داده می شود که باعث می شود بتوانید مکالمات بیشتر و طولانی تری را برقرار کنید. به همره این جلد شما به یک سی دی حاوی فایل های صوتی و کتاب کار دسترسی خواهید داشت که می توانید به کمک تمرین های متنوع، بر روی مهارت خود بیشتر کار کنید.

کتاب Speak now: جلد 3

 

 

در جلد سوم شما با چالش های بیشتری مواجه خواهید شد چرا که این کتاب شما برای رسیدن به سطح پیشرفته آماده می کند و دایره لغات و گرامرهایی که می توانید از آن ها استفاده کنید در این کتاب خیلی بیشتر از جلدهای قبلی خواهد بود.

با تهیه این جلد شما به کتاب کار و سی دی حاوی فایل های صوتی دسترسی خواهید داشت که به دلیل سخت تر بودن مطالب، به شما کمک می کنند تا بتوانید مباحث را بهتر یاد بگیرید و از آن ها استفاده کنید.

کتاب Speak now: جلد 4

 

کتاب Speak now: جلد 4

 

آخرین سطح از این مجموعه، جلد چهارم است که در سطح پیشرفته قرار دارد. نکاتی که شما در این کتاب با آن ها مواجه می شوید پیشرفته هستند و پس از مطالعه این کتاب شما قادر هستید در هر موقعیتی به زبان انگلیسی سخن بگویید و به راحتی و بدون اشتباه درباره افکار خود و اهداف خود صحبت کنید.

زبان آموزانی که در سطوح B1 و B2 قرار دارند می توانند از این کتاب استفاده کنند و جلد آخر نیز مانند باقی جلد ها به همراه کتاب کار و سی دی حاوی فایل های صوتی در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد و به زبان آموزان کمک می کند تا به صورت واقعی تر با دنیای زبان آشنایی پیدا کنند.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.