قوانین free discussion

معرفی و بررسی قوانین free discussion یا بحث آزاد

اشتراک گذاری این مقاله:

فهرست مطالب

در دنیای امروزی با پشرفت تکنولوژی و نحوه ارتباطات، دانش زبان انگلیسی دیگر یک نیاز نیست و به یک الزام تبدیل شده است. برخی از افراد با روش های قدیمی برای یادگیری زبان انگلیسی نمی توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند، آن ها می توانند به جای شرکت در کلاس های حضوری یا آنلاین برای زبان انگلیسی یا مطالعه کتاب های مختلف با شناخت قوانین free discussion در کلاس های بحث آزاد شرکت کنند و علاوه برا یادگیری زبان انگلیسی، مهارت مکالمه خود را نیز تقویت کنند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با قوانین free discussion آشنا شوید.

مطالعه مفید: یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

جلسات بحث آزاد چیست؟

 

جلسات بحث آزاد چیست؟

 

پیش از بررسی قوانین free discussion بهتر است در ابتدا به بررسی مفهوم خود این جلسات بپردازیم. کلاس های بحث آزاد، کلاس هایی هستند که زبان آموزان و لیدر این جلسات موضوعی را مشخص می کند و زبان آموزان می توانند درباره آن موضوع به انگلیسی با یکدیگر به گفت و گو و بحث بپردازند.

این جلسات به شما کمک می کنند تا بتوانید از دانش زبان انگلیسی خود استفاده کنید و از لغات و گرامر هایی که تا به حال آموخته اید به صورت کاربردی استفاده کنید. این روش به زبان آموزان کمک می کند تا بتوانند منظور خود را به انگلیسی بیان کنند و فرا گیرند که چطور موضوعاتی که در ذهن خود دارند را با افراد دیگر به زبان انگلیسی توضیح دهند.

جلسات بحث آزاد مناسب چه کسانی است؟

 

جلسات بحث آزاد مناسب چه کسانی است؟

 

یکی از نگرانی های علاقه مندان به شرکت در کلاس های free discussion عدم تطابق سطح دانش زبان انگلیسی شرکت کنندگان است. شما با هر سطح زبان انگلیسی که هستید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید چرا که کلاس های بحث آزاد در سطوح مختلف دسته بندی می شود و شما می توانید بدون نگرانی در کلاس متناسب با سطح دانش خود شرکت کنید.

این دوره ها در سطح های مبتدی، متوسط، پیشرفته و فوق پیشرفته دسته بندی می شوند و موضوعات کلاس ها نیز بر اساس این سطوح مشخص می شود.
اگر شما می خواهید مهارت مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی را دارید و یا می خواهید به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنید، شرکت در کلاس های بحث آزاد می تواند به شما کمک قابل توجهی کند.

مطالعه مفید: 25 عبارت مذاکره در زبان انگلیسی

مزایای شرکت در Free Discussion

در این قسمت به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا زبان آموزان بهتر است در این کلاس ها شرکت کنند و شرکت در این جلسات می تواند چه مزایایی برای آن ها داشته باشد.

تقویت و یادگیری زبان انگلیسی

 

تقویت و یادگیری زبان انگلیسی

 

شرکت در کلاس های بحث آزاد و رعایت قوانین free discussion می تواند به زبان آموزان کمک کند تا با اصطلاحات، لغات و گرامر های مختلف آشنا شوند و نحوه استفاده از آن ها را نیز فرا گیرند. می توان گفت کلاس های بحث آزاد به زبان آموزان یاد می دهد تا از دانش زبان خود به صورت کاربردی استفاده کنند و بهتر ارتباط برقرار کنند.

تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی

جلسات free discussion به زبان آموزان کمک می کند تا بتوانند بدون مکث و فکر کردن، به زبان انگلیسی صحبت کنند که این امر می تواند در جهت تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی در آن ها موثر باشد. زبان آموزان در این مسیر یاد می گیرند تا پیش از سخن گفتن به صورت ناخودآگاه جملات را بررسی کنند و با گرامر صحیح تر سخن بگویند.

یادگیری تلفظ صحیح و آشنایی با لهجه های مختلف

یکی از موضوعات مهم در یادگیری زبان انگلیسی آشنا شدن با تلفظ صحیح کلمات و لهجه های مختلف است. بسیاری از زبان آموزان حتی با وجود داشتن دانشی نسبتا خوب در زبان انگلیسی، نمی توانند با لهجه های مختلف ارتباط برقرار کنند و به راحتی متوجه صحبت کردن افراد شوند.

این کلاس ها می تواند به شما کمک کند تا با لهجه های مختلف آشنا شوید و در ادامه درصورتی که به یک کشور انگلیسی رفتید، دیگر مشکلی در درک و تشخیص عبارات نخواهید داشت.

مطالعه مفید: روش های یادگیری و تقویت لهجه بریتیش

یادگیری کلمات مرتبط با موضوعات مختلف

می توان گفت یکی از نکات در قوانین free discussion این است که جلسات دارای موضوعات متفاوت باشند و این امر به شرکت کنندگان کمک می کند تا با کلمات مختلف درباره هر موضوع آشنا شوند. می توان گفت این جلسات می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید درباره هر موضوع به صورت تخصصی تر صحبت کرده و بحث کنید.

مطالعه مفید: لیستی از بهترین کتاب های آموزش واژگان در انگلیسی

قوانین free discussion

 

قوانین free discussion

 

نکته قابل توجه درباره کلاس های بحث آزاد این است که هر کلاس ممکن است قوانین مرتبط و خاص خود را داشته باشد اما در این قسمت به بررسی نکاتی می پردازیم که زبان آموزان بهتر است آن ها را در تمامی کلاس های بحث آزاد رعایت کنند.

مطالعه مفید: معرفی 5 روش برای افزایش انگیزه یادگیری زبان انگلیسی

صحبت کنید و خجالت نکشید

یکی از مهم ترین قوانین free discussion که رعایت آن می تواند منجر به مفید بودن کلاس ها برای شرکت کنندگان شود، این موضوع است که زبان آموزان حتما در بحث های هر جلسه شرکت کنند و صحبت کنند. ممکن است در ابتدا برای شما سخت باشد و خجالت بکشید زیرا ممکن است اشتباهات گرامری داشته باشید، اما بهتر است با این نگرانی خود مقابله کنید و در بحث ها شرکت کنید تا بهترین استفاده و نتیجه را از این جلسات کسب کنید.

سعی در به کار گیری کلمات جدید در جملات

 

سعی در به کار گیری کلمات جدید در جملات

 

بهتر است شما این مورد را نیز جزوی از قوانین free discussion بدانید. زبان آموزان در هر جلسه با واژگان جدیدی آشنا خواهند شد و بهتر است از این نکات جدید در جملات و مکالمات خود استفاده کنند.

ممکن است این عبارت که زبان فرار است را شنیده باشید، بر اساس این عبارت درصورتی که شما عبارت یا لغت جدیدی را یاد بگیرید اما از آن استفاده نکنید ممکن است آن را فراموش کنید. پس بهتر است پس از یادگیری نکات جدید بلافاصله از آن ها استفاده کنید تا از یادگیری آن ها و کاربرد صحیح آن ها اطمینان حاصل کنید.

اگر شما هنوز نتوانسته اید با نگرانی خود برای اشتباه کردن کنار بیایید، می توانید کلمات و عبارات جدید را در خانه و در صحبت های دیگر تکرار کنید. برای مثال می توانید هنگامی که به انگلیسی فکر می کنید و یا درحال تمرین مکالمه با صحبت کردن با خود هستید از این نکات جدید استفاده کنید.

مطالعه مفید: مزیت راه های انگلیسی فکر کردن و 7 روش برای آن

مرور کردن جلسات

این مورد از قوانین free discussion بیشتر مربوط به جلسات آنلاین بحث آزاد می شود. درصورتی که شما نمی خواهید زمان زیادی را صرف رفت و آمد کنید، بسیاری از موسسات این جلسات را به صورت آنلاین برگزار می کنند که علاقه مندان می توانند در آن ها شرکت کنند.

در نظر داشته باشید که ممکن است به دلیل آنلاین بودن شما نتوانید متوجه تمام عبارات و مکالمات شوید. در برخی از این کلاس های آنلاین، پس از کلاس فایل های آنلاین جلسات در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد که شما می توانید با مرور جلسات به نکات جدید یا جا افتاده آشنا شوید.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن

دریافت مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و مشاهده نمونه تدریس های پکیج خوداموز رویال، عدد یک را به تلگرام زیر ارسال کنید.